دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

چگونه بهترین نژاد سگ را برای خود پیدا کنید

چگونه بهترین نژاد سگ را برای خود پیدا کنید آوردن سگ به خانه کار بزرگی است. این نه تنها یک تعهد زمانی مهم است (بسیاری از سگ ها حداقل 10 سال عمر می کنند) بلکه یک تعهد مالی نیز هست. گرفتن این تصمیم بزرگ می تواند وحشتناک باشد، به خصوص اگر هرگز صاحب فروش اینترنتی غذای سگ نشده باشید. شاید از خود بپرسید که "کدام نژاد سگ برای من بهتر است؟" و "آیا سگ من در سبک زندگی من قرار می گیرد؟" اینها سوالاتی هستند که قبل از پذیرفتن آنها باید احساس راحتی و اطمینان داشته باشید، اما از کجا شروع کنید؟

ما در The Spruce بزرگترین طرفداران هر سگی هستیم، و کمک به توله ها برای یافتن خانه های خزدارشان به همان اندازه برای ما مهم است. ما این مسابقه را ایجاد کردیم تا به صاحبان سگ بالقوه کمک کنیم تا نژادهای مناسب برای آنها و سبک زندگی آنها را کشف کنند. نتیجه نهایی شما تحت تأثیر تعدادی از عوامل مانند فضایی که دارید، حیوانات خانگی یا بچه های دیگر، میزان فعال بودن شما و ویژگی های خاصی که در سگ به دنبال آن هستید، می باشد.

آیا برای یک سگ آماده اید؟

اول، بسیار مهم است که بدانید برای این نقطه عطف بزرگ آماده هستید و منابع لازم برای مراقبت از یک حیوان زنده و نفس‌کش را برای کل زندگی آن‌ها دارید. با میانگین هزینه های داشتن سگ، ملاحظات بهداشتی مهم مانند غذا دادن و نوع مراقبت معمولی سگ ها از دامپزشک، تعداد دفعاتی که نیاز دارید برای پیاده روی و توجه در دسترس باشید، آیا بیمه حیوان خانگی دریافت خواهید کرد یا خیر، آشنا شوید. 

ملاحظات قبل از انتخاب نژاد

تجسم کنید که زندگی شما با سگتان چگونه به نظر می رسد دوماپت آیا آنها بزرگ هستند یا کوچک، به اندازه کافی فعال هستند که با شما پیاده روی کنند یا یک کاناپه سیب زمینی، خوشحال هستند که شما را با افراد دیگر و حیوانات خانگی به اشتراک بگذارند یا یک نوع سگ تک مالک؟

مطمئن باشید که عاشق نژادها بدون درک کامل ویژگی های آنها نشوید. (این حساب اینستاگرام مالاموت شایان ستایش آلاسکا لزوماً خلق و خوی و نیازهای او را آشکار نمی کند!)

برخی از نژادها به یک روال نظافت بیشتر نیاز دارند در حالی که برخی دیگر باید به فضای زیادی دسترسی داشته باشند. همچنین، هر سگ فردی است که ممکن است ویژگی های شخصیتی متفاوتی از آنچه برای نژاد آنها معمول است نشان دهد. گذراندن وقت با سگ احتمالی خود قبل از فرزندخواندگی به شما کمک می کند تا شخصیت خاص او را بشناسید و در مورد اینکه آیا آن سگ برای شما مناسب است یا خیر، احساس واضح تری داشته باشید.

  • ۰۲/۰۹/۰۷
  • domapet فروشگاه دماپت

بهترین نژاد سگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی