دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد!

صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! هزینه داشتن سگ و مراقبت صحیح از آن چقدر است؟ شاید شنیده باشید که سگ ها گران هستند. در حالی که درست است که در مراقبت از سگ سرمایه گذاری می شود، بهتر است جزئیات هزینه های مراقبت از سگ را درک کنید. هزینه های یکبار مصرف، هزینه های ماهانه و هزینه های سالانه باید در نظر گرفته شود. با چیزی مانند هزینه مراقبت از سگ، همه چیز نسبی است.

هزینه داشتن سگ چیزی بیش از صرف غذا است. متأسفانه، بسیاری از مردم قبل از خرید یک سگ خرید رویال کنین گربه وقت خود را برای تهیه یک سگ اختصاص نمی‌دهند، که منجر به مشکلاتی در مسیر می‌شود. آیا می توانید یک سگ را بخرید؟ قبل از اینکه سگی بگیرید که به شما در تصمیم گیری درست کمک کند، محدودیت های خود را بیاموزید. تامین مالی سگ های خود بخش بزرگی از مسئولیت پذیر بودن صاحب سگ است.

هزینه داشتن سگ را می توان حدود 1500 تا 9900 دلار در سال تخمین زد. بسته به انتخاب هایی که انجام می دهید راه هایی برای پس انداز پول وجود دارد. عوامل مؤثر شامل اندازه و سن سگ شما، منطقه ای که در آن زندگی می کنید، سبک زندگی شما و نیازهای فردی سگ شما است.

سرمایه گذاری اولیه

هنگام انتخاب سگ هزینه ها را در نظر بگیرید. هر سگ یا توله سگ جدید با هزینه های قابل توجهی همراه خواهد بود. اگر تصمیم به خرید یک سگ اصیل از یک پرورش دهنده دارید، می توانید انتظار داشته باشید 500-2000 دلار خرج کنید، بدهید یا بگیرید. پول اضافی را برای یک سگ با کیفیت از یک پرورش دهنده معتبر و حرفه ای خرج کنید، نه یک "پرورش حیاط خلوت". در دراز مدت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت زیرا سگ سالم تر خواهد بود (و این کار درستی است).

اگر سگ های نژاد مخلوط را دوست دارید و می خواهید سهم خود را برای کمک به سگ های نیازمند انجام دهید، سگ خود را از یک پناهگاه یا گروه نجات معتبر تهیه کنید. اگر هنوز یک نژاد اصیل می خواهید، گروه های نجات مخصوص نژاد زیادی وجود دارد. پذیرش از پناهگاه یا نجات می تواند 50 تا 200 دلار هزینه داشته باشد. به احتمال زیاد هنگام فرزندخواندگی از یک پناهگاه یا گروه نجات معتبر، یک سگ سالم به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که سگ‌هایی با سابقه ناشناخته ممکن است با بیماری‌هایی همراه باشند، بنابراین ممکن است مقداری اضافی برای مراقبت‌های دامپزشکی هزینه کنید.

صرف نظر از اینکه سگ جدید خود را کجا می گیرید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن سگ را به یک دامپزشک خوب ببرید. خرید رویال کنین گربه بسته به نیاز به واکسن ها، داروهای پیشگیرانه و درمان های خاص، اولین ویزیت احتمالاً بین 50 تا 300 دلار هزینه خواهد داشت، پس آماده باشید. صورت حساب های دامپزشکی برای یک توله سگ جوان بسته به وضعیت سلامتی توله سگ و منطقه ای که در آن زندگی می کنید احتمالاً بین 100 تا 300 دلار است. توله سگ ها تا حدود 16 هفتگی باید هر چند هفته یک بار به دامپزشک مراجعه کنند و هر بازدید بسته به نیاز توله سگ شما می تواند بین 100 تا 300 دلار هزینه داشته باشد.

هزینه اصلی بعدی شما لوازم سگ خواهد بود. اینها شامل غذای سگ، افسار، قلاده، تخت، اسباب بازی و غیره است. همچنین باید در مورد کلاس های اطاعت و/یا منابع آموزشی فکر کنید. وقتی زمان عقیم کردن یا عقیم کردن توله سگ شما فرا می رسد، انتظار داشته باشید که از 150 تا 700 دلار خرج کنید. در پایان، سال اول با سگ جدید شما می تواند دو برابر هزینه معمول سالانه سال های بعد باشد، بنابراین آماده باشید.

غذا و درمان

مهم است که سگ خود را با غذای سگ با کیفیت بالا و غذاهای سالم سگ تغذیه کنید. این معمولاً بین 20 تا 60 دلار در ماه (250 تا 700 دلار در سال) هزینه دارد. هزینه های غذا بر اساس اندازه و سطح انرژی سگ شما و همچنین کیفیت غذا متفاوت است. توجه داشته باشید که غذاهای خاص، مانند رژیم های درمانی دامپزشکی یا غذای تازه ساخته شده با سفارش خاص، ممکن است 100 دلار یا بیشتر در ماه هزینه داشته باشند.

اسباب بازی

اسباب بازی های سگ بخش مهمی از تحریک ذهنی و ورزش سگ شما هستند. اگرچه ممکن است برخی از ما زیاده‌روی کنیم، اما احتمالاً می‌توانید 25 تا 150 دلار در سال هزینه کنید. اگر شما مانند کسانی از ما هستید که نمی توانیم در برابر یک اسباب بازی زیبا مقاومت کنیم، این رقم می تواند چندین صد دلار بیشتر شود. دلیل دیگری که ممکن است برای اسباب‌بازی‌ها خرج کنید: یک سگ بسیار مخرب ممکن است سریع‌تر از میان اسباب‌بازی‌ها برود، بنابراین اگر یکی از این سگ‌ها را دارید، روی اسباب‌بازی‌هایی که برای «جویدن‌های سخت» طراحی شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنید.

تخت

هر سگی سزاوار یک تخت دنج است و نگهداری یک یا دو سگ در خانه برای شما 50 تا 200 دلار در سال هزینه دارد. خرید رویال کنین گربه قیمت ها نسبت به سایز و کیفیت بالا می رود. داشتن تخت سگ با دوام، با کیفیت بالا و تمیز کردن آسان می تواند عمر تخت را افزایش دهد و هزینه ها را در دراز مدت کاهش دهد.

بند و یقه

سگ شما باید حداقل یک افسار و یک قلاده (با برچسب شناسه) داشته باشد. بسته به اندازه و کیفیت، اکثر صاحبان سگ سالانه 20 تا 50 دلار برای بند و قلاده خرج می کنند. با این حال، ممکن است بتوانید یک مجموعه بند و یقه را برای چندین سال دوام بیاورید.

آراستن

نیازهای آرایشی سگ شما تا حد زیادی بر اساس نوع پوشش موی او است. سگ‌های با روکش صاف و مو کوتاه به کمی بیشتر از نظافت اولیه نیاز دارند، در حالی که سگ‌هایی که موهایشان دائماً در حال رشد است باید به‌طور معمول به آرایشگر مراجعه کنند. بین هزینه ابزار نظافت و بازدید از آرایشگر، دوماپت صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! می توانید از 30 تا 500 دلار در سال هزینه کنید.

مراقبت های معمول دامپزشکی

مراقبت های معمول دامپزشکی بخش بزرگی از حفظ سلامت سگ شما است. برنامه ریزی کنید که سالی یک یا دو بار برای معاینه سلامتی با هزینه حدود 200 تا 300 دلار به دامپزشک بروید. کار سالانه آزمایشگاهی می تواند حدود 100 تا 300 دلار اضافه کند و نباید از آن چشم پوشی کرد زیرا بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است. تمیز کردن دندان ممکن است اغلب یک بار در سال توصیه شود و به طور کلی از 300 تا 800 دلار در صورت تمیز کردن ساده است. اگر سگ شما دندان‌های بیمار دردناکی دارد، دندان‌های او نیاز به درمان و کشیدن سطح بالایی دارد که بسته به میزان بیماری دندانی و از دست دادن استخوان در دهان حیوان خانگی شما می‌تواند حدود 800 تا 3000 دلار یا بیشتر باشد. البته اگر سگ شما دچار مشکل سلامتی شود، هزینه های دامپزشکی بیشتر خواهد بود. این احتمال بیشتر با افزایش سن سگ شما رخ می دهد.

بهترین شرکت های بیمه حیوانات خانگی

همه سگ‌ها برای جلوگیری از کرم‌های قلب، کک‌ها، کنه‌ها و سایر انگل‌ها به دارو نیاز دارند.1 دامپزشک شما را بر اساس آب و هوا و نیازهای سگتان به سمت بهترین محصولات راهنمایی می‌کند. به طور معمول برای سگ‌هایی که رژیم‌های غذایی کاملاً متعادل دارند، ویتامین‌ها لازم نیست، اما گاهی اوقات دامپزشک شما ممکن است مکمل‌هایی مانند گلوکزامین یا امگا 3 را توصیه کند. به طور کلی، شما احتمالاً 100 تا 500 دلار در سال برای این موارد بسته به اندازه سگ خود خرید رویال کنین گربه نیازهای خاص او هزینه خواهید کرد.

کلاس های اطاعت یا منابع آموزشی

اگرچه بیشتر سگ‌ها فقط در سال اول یا دو سال به مدرسه اطاعت می‌روند، آموزش چیزی است که باید در طول زندگی سگ شما ادامه داشته باشد. چه در حال خرید کتاب و تماشای فیلم برای آموزش در خانه باشید و چه سگ خود را در کلاس های اطاعت ثبت نام کنید، صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! حداقل 25 تا 300 دلار در سال برای نیازهای آموزشی بودجه اختصاص دهید.

راه رفتن سگ

بسته به سبک زندگی خود، ممکن است لازم باشد هزینه سگ واکر را در نظر بگیرید. اگر شما یا شخص دیگری بتوانید در خانه بمانید و به طور مداوم سگ خود را پیاده روی کنید، در طول سال 0 دلار یا نزدیک به آن خرج خواهید کرد. اگر در طول روز در خانه نیستید، ساعت‌های نامنظم کار می‌کنید یا سگی دارید که نیاز به سفرهای مکرر در فضای باز دارد و نمی‌توانید همیشه آنجا باشید، به یک سگ‌واکر نیاز دارید که هزینه‌های آن می‌تواند به طور متوسط ​​20 دلار برای هر پیاده‌روی باشد. . برای یک پیاده روی 20 دلاری یک بار در روز برای هر روز هفته، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 400 دلار در ماه یا بیشتر برای پیاده روی سگ بپردازید.

پت سیتر یا شبانه روزی

اکثر مردم باید سگ های خود را یک یا دو بار در سال رها کنند. به طور معمول، این هزینه حدود 100 تا 300 دلار در سال است. با این حال، اگر مرتب سفر می کنید، انتظار داشته باشید که خیلی بیشتر هزینه کنید. هزینه سوار شدن به خانه کمتر از استخدام یک پرستار حیوان خانگی است، اما بسیاری از صاحبان سگ توجه فردی را که یک پرستار حیوان خانگی می تواند ارائه دهد ترجیح می دهند و فکر می کنند ارزش هزینه اضافی را دارد. از طرف دیگر، اگر تصمیم دارید با سگ خود سفر کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه سفر شما افزایش یابد.

شرایط اضطراری و سایر هزینه های غیر منتظره

هیچکس نمیتواند آینده را پیش بینی کند؛ غیر منتظره در زندگی همیشه رخ می دهد. به عنوان یک صاحب سگ خوب، باید تمام تلاش خود را بکنید تا برای شگفتی های کوچک زندگی آماده باشید. شرایط اضطراری، بیماری های مزمن، بلایا و سایر هزینه های برنامه ریزی نشده می تواند صدها یا حتی هزاران دلار در سال باشد. هزینه ویزیت بیمارستان دامپزشکی اورژانس می تواند حدود 500 تا 1000 دلار شروع شود و از 2000 تا 5000 دلار فراتر رود. جراحی پیشرفته از 2000 دلار تا 5000 دلار یا بیشتر است. اگر حیوان خانگی بیمار شما نیاز به ماندن در ICU داشته باشد، می توانید روزانه 200 تا 500 دلار به بالا نگاه کنید.

بهترین راه برای آماده ماندن این است که در صورت امکان، پول اضافی را برای پس انداز کنار بگذارید. علاوه بر پس انداز، برخی از افراد کارت اعتباری یا خط اعتباری را به طور خاص برای مواقع اضطراری کنار می گذارند. برخی از مراکز دامپزشکی، تامین مالی مراقبت های بهداشتی شخص ثالث یا کارت های اعتباری مراقبت های بهداشتی مانند CareCredit را ارائه می دهند. حتی ممکن است واجد شرایط یک طرح اولیه بهره صفر باشید.

در یک دنیای عالی، صاحبان سگ هرگز مجبور نیستند تنها بر اساس پول برای سگ خود انتخاب کنند، خرید رویال کنین گربه در عوض، باید در مورد بهترین گزینه برای سگشان باشد. با برنامه ریزی مناسب (و کمی شانس) می توانید سگ خود را تامین کنید و زندگی طولانی و شادی را در کنار هم داشته باشید.

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • domapet فروشگاه دماپت

صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی