دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

5 راه برای کمک به پناه دادن به حیوانات بدون فرزندخواندگی

5 راه برای کمک به پناه دادن به حیوانات بدون فرزندخواندگی مانند بسیاری از دوستداران حیوانات، احتمالاً می خواهید کارهای بیشتری برای حیوانات در پناهگاه محلی خود انجام دهید، اما این ممکن است آسان نباشد. پذیرش یکی ممکن است به دلیل شرایط شخصی شما دور از ذهن باشد. با این حال، هنوز هم می توانید کاری برای پناه دادن به حیوانات انجام دهید بدون اینکه آنها را به خانه خود ببرید. در زیر پنج راه برای کمک بدون بر عهده گرفتن مسئولیت فرزندخواندگی آورده شده است.

وقت خود را در پناهگاه داوطلب کنید

مدتی را در پناهگاه بگذرانید. بیشتر پناهگاه ها می توانند برای کارهایی مانند تمیز کردن قفس و غذا دادن به حیوانات از کمک استفاده کنند. علاوه بر این، حیواناتی که در انتظار فرزندخواندگی هستند باید اجتماعی شوند تا آنها را برای خانواده جدید خود آماده کنند. برای کمک به این امر، می توانید داوطلب شوید که سگ ها را پیاده روی کنید یا گربه ها را نوازش کنید. غذای سگ رویال کنین به پیاده روی و گربه ها به تعامل انسانی نیاز دارند. در هر دو مورد، تلاش شما می تواند برای سلامت روانی و جسمی حیوان مفید باشد.

مهارت های خود را ارائه دهید

پناهگاه ها ممکن است بتوانند از مهارت های تخصصی مانند توانایی طراحی وب سایت استفاده کنند. وب سایت ها مهم هستند زیرا این یکی از راه های پناهگاه ها برای نشان دادن حیواناتی است که برای فرزندخواندگی دارند.

اهدای اقلام

اگر نمی توانید پول نقد ارائه دهید، هر اقلامی را که در اختیار دارید و ممکن است یک پناهگاه به آن نیاز داشته باشد، در نظر بگیرید. پناهگاه ها اغلب خود را فاقد وسایل ضروری مانند کاسه، لانه و افسار می دانند.

از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری نمایه‌های حیوانات استفاده کنید. به اشتراک گذاری پروفایل حیوانات در رسانه های اجتماعی به دنبال کنندگان شما امکان می دهد حیواناتی را که می توانند قبول کنند، بدانند. اشتراک‌گذاری پروفایل حیوانات تلاش بسیار کمی می‌طلبد، دوماپت اما می‌تواند به حیوانات برای یافتن خانه‌های دائمی کمک کند.

پرورش حیوانات را شروع کنید

پناهگاه ها فضای محدودی دارند و تمایل دارند به سرعت پر شوند. شما می توانید با فراهم کردن یک خانه موقت برای یک حیوان، مشکلات فضایی را کاهش دهید. همچنین یک خانه پرورشی می تواند به اجتماعی شدن کمک کند. توجه داشته باشید که هنگام پرورش یک حیوان، پناهگاه هزینه غذا و مراقبت های دامپزشکی را پوشش می دهد. شما نگران بار مالی نخواهید بود.

حتی اگر قادر به کمک مالی نباشید، هنوز کارهای زیادی می توانید انجام دهید. نکات بالا به شما این امکان را می دهد که به حیوانات در پناهگاه های محلی خود و همچنین افرادی که از آنها مراقبت می کنند کمک کنید.

  • ۰۲/۰۹/۲۰
  • domapet فروشگاه دماپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی