دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه سگ خود را طوری تربیت کنیم که با کودک نوپا رفتار کند

چگونه سگ خود را طوری تربیت کنیم که با کودک نوپا رفتار کند زمانی که سگتان کودکتان را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفت، فکر می‌کردید از بزرگترین مانع عبور کرده‌اید. اکنون، همه چیز دوباره در حال تغییر است. کودک شما در حال تبدیل شدن به یک کودک نوپا است و تحرک ناگهانی می تواند رابطه با سگ شما را تغییر دهد. غذای درمانی سگ کودکان نوپا تمایل به کشیدن دم، بازی با اسباب بازی های سگ و گرفتن مشتی خز سگ دارند. هنگام انجام تنظیمات برای حفظ صلح بین کودک نوپا و سگ خود، این را در نظر داشته باشید. این نکات از عقل سلیم و تکرار استفاده می کند تا به شما کمک کند زندگی با یک کودک نوپا و یک توله فعال را مدیریت کنید.

هرگز سگ و کودک نوپا را بدون نظارت رها نکنید

این مهمترین قدم در حفظ امنیت کودک نوپا و سگ شماست. کودکان نوپا غیرقابل پیش بینی و اغلب ناهماهنگ هستند. سگ ها این پتانسیل را دارند که به کودک، ناخواسته یا غیر عمد صدمه بزنند. این ترکیب خوبی نیست. برای اطمینان از ایمنی همه اعضای خانواده، سگ غذای درمانی سگ را حتی برای یک دقیقه با کودک نوپا بدون مراقبت تنها نگذارید.

قرار دادن تا دروازه های عزیزم

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای محافظت از کودک در برابر سگ و بالعکس، استفاده از دروازه‌های کودک برای جدا نگه داشتن آن‌ها است. دروازه‌های کودک در سراسر درها به سگ و کودک نوپا شما اجازه می‌دهد همدیگر را ببینند، اما همچنین به آنها اجازه می‌دهد بدون دخالت یکدیگر بازی کنند و چرت بزنند. درب های کودک می توانند به ایمن نگه داشتن سگ و کودک نوپا کمک کنند. به یاد داشته باشید که هیچ وقت خوب نیست سگ را با یک کودک کوچک تنها بگذارید.

دست زدن به سگ خود را تمرین کنید

سگ‌هایی که عادت دارند در طول زندگی‌شان با تمام قسمت‌های بدنشان دست‌کاری شود، به احتمال زیاد رفتار ناهماهنگ و غیرقابل پیش‌بینی کودکان نوپا را می‌پذیرند. در اسرع وقت، آموزش دادن به سگ خود را شروع کنید که دوست داشته باشد. تمرین در گوش غذای درمانی سگ خود نگاه کنید، پنجه هایش را بگیرید، خزش را بمالید و به آرامی دم سگ را بکشید. با خونسردی با سگ خود صحبت کنید و او را به خاطر پذیرفتن همه نوع جابجایی تحسین کنید. این ایده خوبی است که در حین انجام تمرینات دستی به سگ چند خوراکی خوشمزه بدهید. سگ شما باید حمل و نقل را با چیزهای خوب مرتبط کند، مانند ستایش و رفتار.

به سگ خود فضای مخصوص به خود را بدهید

مطمئن شوید که سگ شما همیشه مکانی دارد که بتواند از آن فرار کند و این منطقه برای کودک نوپا شما ممنوع است. جعبه یک راه عالی برای ایجاد یک مکان راحت و امن برای سگ شما است. اگر قبلاً سگ خود را در جعبه آموزش نداده اید، برای معرفی آن هیچ وقت دیر نیست. چه تصمیم به استفاده از جعبه، یک تخت سگ یا مکان مورد علاقه سگ خود داشته باشید، محدودیت های واضحی را با کودک نوپا خود تعیین کنید تا کودک شما بداند که این مکان ممنوع است.

به کودک خود بیاموزید که چگونه سگ خود را نوازش کند

هر روز زمانی را به آموزش کودک نوپا خود اختصاص دهید که چگونه با سگ خود رفتار کند. نزدیک سگ خود بنشینید و کودک نوپا روی بغلتان باشد. با گرفتن دست خود زیر بینی سگ خود شروع کنید تا سگ بتواند آن را بو کند. سپس دست کودک نوپای خود را بگیرید و از سگ بخواهید همین کار را انجام دهد. بعد، غذای درمانی سگ خود را به آرامی نوازش کنید و سپس دست کودک نوپای خود را بگیرید و کارهای خود را تکرار کنید. از عبارات ساده ای مانند «دست بو کن» و «آرام» استفاده کنید تا به کودک نوپاتان بفهمانید که دارید انجام می دهید. اگر کودک نوپا شما بیش از حد خشن شد، به کودک بگویید نه و توضیح دهید که می تواند به سگ آسیب برساند. اگر کودک همچنان خیلی خشن است، نوزاد خود را از سگ دور کنید و زمانی که کودک نوپایتان آرام‌تر شد دوباره سعی کنید. آموزش این تمرینات به کودک نوپا می تواند کمک زیادی به ایمن نگه داشتن آنها در اطراف سگ های عجیب و غریب کند.

به کودک خود بیاموزید که به چیزهای سگ خود احترام بگذارد

در حالی که بسیاری از سگ‌ها تحمل بازی کودک با اسباب‌بازی‌ها، استخوان‌ها یا کاسه‌های غذایشان را دارند، برخی از سگ‌ها نسبت به این وسایل پرخاشگر می‌شوند. مهم است که به کودک خود بیاموزید که وسایل سگ خود را به حال خود رها کند. کودک خود را از ظرف غذای سگ خود دور کنید. اگر کودک نوپا شما به اندازه کافی بزرگ شده است، از فرزندتان بخواهید به شما کمک کند تا به سگ غذا بدهید و نشان دهید که هر دوی شما باید دور شوید تا غذای درمانی سگ شما بتواند غذا بخورد. اگر کودک شما اسباب بازی های سگ را برمی دارد، آنها را بردارید و به کودک خود بگویید که این اسباب بازی متعلق به سگ شماست و به جای آن یکی از اسباب بازی های خودش را به او بدهید.

مشکلات و اثبات رفتار

تقویت مثبت هم برای سگ ها و هم برای کودکان نوپا خوب عمل می کند. فراموش نکنید که وقتی رفتارشان را دوست دارید به آنها اطلاع دهید. اگر کودک نوپا شما با آرامش سگ شما را نوازش می کند، به او بگویید که کار خوبی انجام می دهد. اگر سگ شما با آرامش می‌پذیرد که کودک نوپایتان مشت‌های بزرگی از خز را بگیرد، دوماپت نیش را به او هدیه دهید و روش صحیح رفتار با سگ را به کودک خود یادآوری کنید. پاداش دادن مداوم به رفتار خوب هر دوی آنها باید باعث ایجاد رابطه بهتر بین کودک نوپا و سگ شما شود.

اگر با زبان بدن غذای درمانی سگ خود در اطراف کودک نوپا خود راحت نیستید، یا اگر سگ شما غرغر کرده، قفل کرده یا او را گاز گرفته است، فورا یک مربی سگ یا متخصص رفتار حیوانات پیدا کنید. دامپزشک شما ممکن است بتواند شخص خوبی را توصیه کند. یک اشتباه رایج این است که فکر می کنید سگ یا کودک شما از این رفتار بد رشد می کند. این لزوما درست نیست و در صورت عدم بهبود آموزش می تواند منجر به موقعیت خطرناکی شود. سگ و کودک نوپا را تا زمانی که با یک متخصص مشورت نکنید از یکدیگر دور نگه دارید. یک مربی خوب سگ می تواند به شما کمک کند تا برنامه ای برای مقابله با مشکل بین سگ و کودک نوپا ارائه دهید.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

آیا اختلال عاطفی فصلی بر سگ ها تأثیر می گذارد؟

خرید رویال کنین گربه

آیا اختلال عاطفی فصلی بر سگ ها تأثیر می گذارد؟ افسردگی فصلی که به عنوان اختلال عاطفی فصلی (SAD) نیز شناخته می شود، تقریباً 10 میلیون بزرگسال در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد، ممکن است شما نام این نوع افسردگی را شنیده باشید و آن را برای هیچ کس، به خصوص نوزاد خود آرزو نکنید! اما صبر کنید، آیا SAD چیزی است که شما به عنوان والدین سگ باید نگران آن باشید؟ آیا سگ ها می توانند به افسردگی فصلی مبتلا شوند؟

معلوم است، بله، آنها احتمالا می توانند. در واقع، بسیار رایج است. حدود یک سوم از والدین حیوانات خانگی گزارش می دهند که در طول زمستان تغییری در وضعیت ذهنی و سطح انرژی سگ خود مشاهده می کنند. با در نظر گرفتن حدود 90 میلیون سگ خانگی در ایالات متحده، که در مجموع معادل حدود 30 میلیون سگ است، که نشان می دهد SAD در سگ ها بسیار رایج است.

اختلال عاطفی فصلی چیست و علت آن چیست؟

خرید رویال کنین گربه

در افراد، اختلال عاطفی فصلی نوعی افسردگی است که عمدتاً با ماه های زمستان مرتبط است، اگرچه برخی افراد در بهار و حتی تابستان به آن مبتلا هستند. در حالی که علت دقیق آن مشخص نیست، به نظر می رسد که ناشی از تغییرات نور خورشید، الگوهای خواب و تغییر سطح ملاتونین باشد. ملاتونین یک ماده شیمیایی در بدن ما است که بر خواب ما تأثیر می گذارد. درمان SAD در انسان شامل استفاده از نورهای ویژه برای مقابله با کاهش نور خورشید، داروها و/یا درمان شناختی رفتاری است.

علائم افسردگی فصلی در سگ ها

خرید رویال کنین گربه

در حالی که تحقیقات زیادی در مورد افسردگی فصلی در سگ ها وجود ندارد، کارشناسان و والدین حیوانات خانگی فکر می کنند که انسان ها و دوستان خز آنها به روش های مشابهی تحت تاثیر قرار می گیرند. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که سگ خود در طول ماه های زمستان خواب آلودتر و بی حال تر می شود، تغییر سطح ملاتونین و SAD ممکن است مقصر باشد.

در اینجا شایع ترین علائم SAD سگ وجود دارد:

  • انرژی کمتر و بی حالی بیشتر
  • تغییرات در غذا خوردن، مانند کاهش اشتها یا افزایش وزن
  • تغییرات در رفتار، مانند آرایش بیش از حد یا صداهای بیش از حد
  • زمان قابل توجهی صرف خوابیدن

اگر سگ شما در حال افزایش وزن است، این می تواند یک مشکل سلامتی واقعی باشد. مهم است که قبل از اینکه سگ شما به مشکلات سلامتی جدی مانند مشکلات تنفسی، فشار خون بالا، دیابت، بیماری کبد، آرتروز یا اختلال در عملکرد سیستم ایمنی دچار شود، این را در جوانی بچشید.

چه زمانی با دامپزشک خود تماس بگیرید

خرید رویال کنین گربه

هر زمان که در مورد رفتار سگ خود نگران هستید، یک قانون سرانگشتی خوب است که با دامپزشک خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مشکل جدی پیش نمی آید. هر یک از علائم ذکر شده در بالا می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد، بنابراین شما می خواهید در اسرع وقت به انتهای آن بپردازید.

تشخیص SAD در سگ ها می تواند مشکل باشد زیرا سگ ها نمی توانند به ما بگویند که چه احساسی دارند. اما ناامید نشوید، دامپزشک شما به نگرانی های شما گوش می دهد، سگ شما را معاینه می کند و در صورت لزوم درمان را پیشنهاد می کند. صرف نظر از اینکه SAD مقصر است یا خیر، تغییرات خلقی و رفتاری بسیار واقعی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

درمان اختلال عاطفی فصلی در سگ ها

خرید رویال کنین گربه

در حالی که درمان افسردگی فصلی در انسان معمولاً شامل درمان و دارو است، درمان SAD سگ شما معمولاً به معنای ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی و مکمل‌ها است.

خانه خود را به خوبی روشن نگه دارید

خرید رویال کنین گربه

در طول روز پرده‌های خود را باز کنید و چراغ‌های اتاق‌هایی را که سگ شما در طول روز در آنجا می‌چرخد روشن کنید

زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید

خرید رویال کنین گربه

حتی اگر در زمستان سردتر می شود، سعی کنید حداقل مدتی در روز بیرون از منزل باشید. دوماپت تغییر مناظر، هوای تازه، نور طبیعی و حرکت برای سگ شما خوب است - و همچنین برای شما! بنابراین یک کت بیندازید، مقداری موم پنجه یا چکمه روی توله خود بگذارید و بیرون بروید!

از دامپزشک خود در مورد مکمل بپرسید

خرید رویال کنین گربه

برخی از دامپزشکان مکمل‌هایی را برای سگ‌های مبتلا به SAD توصیه می‌کنند، مانند مکمل امگا 3 با روغن ماهی، و مکمل‌های فرمول عضلانی برای اینکه ماهیچه‌های سگ شما در صورتی که ورزش کمتری انجام می‌دهند، خوب نگه دارند. بدون مشورت با دامپزشک خود هیچ مکملی به سگ خود ندهید.

درمان اختلال عاطفی فصلی در سگ ها

خرید رویال کنین گربه

در حالی که درمان افسردگی فصلی در انسان معمولاً شامل درمان و دارو است، درمان SAD سگ شما معمولاً به معنای ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی و مکمل‌ها است.

خانه خود را به خوبی روشن نگه دارید

خرید رویال کنین گربه

در طول روز پرده‌های خود را باز کنید و چراغ‌های اتاق‌هایی را که سگ شما در طول روز در آنجا می‌چرخد روشن کنید

زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید

خرید رویال کنین گربه

حتی اگر در زمستان سردتر می شود، سعی کنید حداقل مدتی در روز بیرون از منزل باشید. تغییر مناظر، هوای تازه، نور طبیعی و حرکت برای سگ شما خوب است - و همچنین برای شما! بنابراین یک کت بیندازید، مقداری موم پنجه یا چکمه روی توله خود بگذارید و بیرون بروید!

از دامپزشک خود در مورد مکمل بپرسید
خرید رویال کنین گربه

برخی از دامپزشکان مکمل‌هایی را برای سگ‌های مبتلا به SAD توصیه می‌کنند، مانند مکمل امگا 3 با روغن ماهی، و مکمل‌های فرمول عضلانی برای اینکه ماهیچه‌های سگ شما در صورتی که ورزش کمتری انجام می‌دهند، خوب نگه دارند. بدون مشورت با دامپزشک خود هیچ مکملی به سگ خود ندهید.

افکار نهایی
خرید رویال کنین گربه

اگر سگتان مثل خودش رفتار نمی کند، نگران شدن در مورد سگتان آسان است. اگر گمان می‌کنید سگ شما در گذشته افسردگی فصلی داشته است، ممکن است بخواهید قبل از اینکه روزها کوتاه‌تر شوند، اقدامات پیشگیرانه را در خانه خود انجام دهید. زمان بیشتری را با سگ خود بگذرانید و اگر احساس می کنید سگ شما به کمک نیاز دارد، از نگه داشتن دامپزشک خود در جریان باشید.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

خصوصیات و مراقبت از سگ کارولینا

خصوصیات و مراقبت از سگ کارولینا سگ کارولینا نژادی با جثه متوسط ​​است که به خاطر گوش های بلند و نوک تیز، پوزه بلند و قاب صافش معروف است. آنها همچنین به عنوان دینگوهای آمریکایی یا دینگوهای دیکسی شناخته می شوند زیرا شبیه دینگوهای معروف استرالیایی هستند. اما این نژاد به جای اینکه از سرزمین های زیرین باشد، در واقع از نسل سگ های وحشی موجود در ایالات متحده است، اما با طبیعتی ملایم که آن را به یک حیوان خانگی ایده آل تبدیل می کند.

ویژگی های سگ کارولینا

سگ کارولینایی ممکن است مظهر بهترین دوست یک مرد باشد: وفادار، بازیگوش، محافظ، و همیشه برای یک ماجراجویی. خرید رویال کنین گربه کارولینا که نژاد نسبتا جدیدی برای اهلی شدن هستند، به خاطر همراهی بسیار فداکار برای انسان هایی که با آنها پیوند دارند، شناخته می شوند. آنها ذهنیت بسته قوی دارند، بنابراین نزدیک بودن به خانواده خود برای این حیوانات خانگی پرانرژی و ورزشکار ضروری است.

تاریخچه سگ کارولینا

گمان می رود سگ کارولینا از طریق گذر از تنگه برینگ زمانی که بازرگانان از آسیا به آمریکای شمالی آمده بودند به ایالات متحده آمده است. در طول سال ها، سگ های منفرد فرار کردند، وحشی شدند و به تدریج به سمت جنوب شرقی ایالات متحده مهاجرت کردند، امروزه این نژاد به عنوان سگ کارولینا شناخته شده است.

نوادگان این سگ‌ها که زندگی را در نواحی شمالی قاره آمریکای شمالی آغاز کرده‌اند، هنوز هم می‌توانند در جورجیا و کارولینای جنوبی، به طور معمول در میان جنگل‌های کاج یا نزدیک باتلاق‌ها، زندگی وحشی پیدا کنند.

DNA آنها حاوی صفاتی از پایه درخت خانواده سگ است، به این معنی که سگ کارولینا یک نژاد بسیار بدوی است و ممکن است شبیه نوع و ظاهر برخی از اولین سگ های نیش باشد. بقایای سگ‌های کارولینا حتی در مکان‌های دفن بومیان آمریکا باستان پیدا شده است، که نشان می‌دهد این سگ‌ها در زمان‌های دور به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شدند.

این نژاد در دهه 1970 توسط دکتر I. Lehr Brisbin که به آنها نام "سگ کارولینا" را داد، دوباره کشف شد. با این حال، در سال 2017 آنها در خدمات سهام بنیاد AKC فهرست شدند، که نشان دهنده این است که این نژاد در جهت رسمیت یافتن کار می کند.

مراقبت از سگ کارولینا

اگر به دنبال پذیرش یک سگ کارولینا هستید، به این فکر کنید که چقدر با توله سگ خود وقت خواهید داشت. یک خرید رویال کنین گربه منزوی کارولینا، یک سگ غم انگیز است. سگ هایی که برای مدت طولانی تنها می مانند ممکن است با کسالت یا استرس دست و پنجه نرم کنند که اغلب خود را در رفتارهای مخرب یا مخرب و اضطراب جدایی نشان می دهد.

ورزش

علیرغم ظاهر ورزشی، این نژاد به داشتن انرژی بیش از حد بالا معروف نیست. با این حال، آنها قطعا به ورزش منظم نیاز دارند و برای خانه ای با حیاط برای بازی و فضایی برای دویدن مناسب هستند. پیاده روی روزانه برای سالم و شاد نگه داشتن سگ کارولینا ضروری است. حدود یک ساعت در روز را به ورزش توله سگ کارولینای خود اختصاص دهید.

آراستن

این سگ‌ها به تمیزی شهرت دارند و در واقع مانند گربه‌ها می‌شویند. با این حال، سگ کارولینایی، به خصوص در طول تغییرات فصلی، مقدار زیادی از دست می دهد. در ماه‌های سردتر، این سگ‌ها در پوشش ضخیم‌تر و گرم‌تری رشد می‌کنند. وقتی هوای گرم‌تر فرا می‌رسد، آن‌ها این را می‌ریزند. دوماپت در نتیجه، این نژاد معمولاً برای افراد حساس به آلرژی انتخاب خوبی نیست. به دلیل ریزش و تغییر پوشش، حتما این نژاد را به طور مرتب حمام و مسواک بزنید.

آموزش

سگ های کارولینا نیز بسیار باهوش هستند و گاهی اوقات ممکن است رگه های سرسختی داشته باشند. با این حال، آنها همچنین تمایل به راضی کردن دارند، به این معنی که به خوبی به تمرینات با تقویت مثبت پاسخ می دهند. سگ های کارولینا به دلیل هیکل چابک و هوش بالایشان، اغلب در ورزش های چابکی و شکار رقابتی عالی هستند.

مشکلات رایج سلامتی

سگ های کارولینا کاملا سالم هستند و مستعد ابتلا به بیماری یا مشکلات سلامتی خاصی نیستند. مشخص شده است که برخی از آنها به ایورمکتین (که برای درمان کنه ها و انگل های روده استفاده می شود) حساس هستند، بنابراین، قبل از دادن این نوع دارو با دامپزشک خود صحبت کنید.

رژیم غذایی و تغذیه

رژیم غذایی سگ های کارولینا باید بسیار شبیه به آنچه در طبیعت می خورند باشد. بهتر است به آنها غذای با کیفیت یا خانگی بدهید. اگر بیش از حد تغذیه شوند، این سگ ها می توانند با چاقی دست و پنجه نرم کنند. بنابراین، مطمئن شوید که به آنها بیش از حد غذا ندهید یا به آنها غذای زیادی بدهید.

از دامپزشک خود در مورد نیازهای غذایی خاص خرید رویال کنین گربه خود و سبک زندگی آن بخواهید. هر کدام ممکن است بسته به وزن، اندازه و سن متفاوت باشند.

کجا می توان یک سگ کارولینا را پذیرفت یا خرید

اگرچه سگ کارولینا یک همراه فوق العاده است، اما سگی برای همه نیست. مطمئن باشید که می توانید زمان، توجه و ورزش مورد نیاز را به آنها بدهید. به یاد داشته باشید که این سگ ها باید بیشتر اوقات در کنار گله های خود باشند یعنی شما. حتماً با پرورش دهندگان یا سایرینی که سگ های کارولینا دارند صحبت کنید تا احساس کنید زندگی با یک سگ واقعاً چگونه است.

خبر خوب این است که این نژاد ممکن است در منطقه شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید رایج باشد. اگر به دنبال یک خرید رویال کنین گربه کارولینایی هستید، مطمئن شوید که همیشه آژانس های فرزندخواندگی و نجات محلی خود را بررسی کنید. برخی ممکن است حتی متوجه نشوند که سگ های کارولینا دارند زیرا بسیاری از آنها با موت ها یا مخلوط های ناشناخته اشتباه می شوند. اگر به‌دنبال سگ‌های کارولینایی شناسایی‌شده دقیق یا ترکیب‌های قوی سگ کارولینا هستید، حتماً کلوپ‌ها، پرورش‌دهندگان و نجات‌های فهرست شده در زیر را بررسی کنید.

شبکه نجات و فرزندخواندگی سگ های کارولینایی، تمام سگ های کارولینایی را که با آنها کار می کنند و نیاز به نجات از پناهگاه ها دارند فهرست می کند. توله‌سگ‌ها خانواده‌های رضاعی دوست‌داشتنی دارند و در مناطق مختلف در سراسر ایالات متحده در دسترس هستند. اگر سگ‌های کارولینا در نزدیکی شما فهرست نشده‌اند، حتماً با امدادگران محلی خود تماس بگیرید و تحقیق کنید. اگر می خواهید سگی را از طریق یک پرورش دهنده پیدا کنید، انتظار داشته باشید که بین 800 تا 2000 دلار برای یک توله سگ کارولینا بپردازید.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد!

صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! هزینه داشتن سگ و مراقبت صحیح از آن چقدر است؟ شاید شنیده باشید که سگ ها گران هستند. در حالی که درست است که در مراقبت از سگ سرمایه گذاری می شود، بهتر است جزئیات هزینه های مراقبت از سگ را درک کنید. هزینه های یکبار مصرف، هزینه های ماهانه و هزینه های سالانه باید در نظر گرفته شود. با چیزی مانند هزینه مراقبت از سگ، همه چیز نسبی است.

هزینه داشتن سگ چیزی بیش از صرف غذا است. متأسفانه، بسیاری از مردم قبل از خرید یک سگ خرید رویال کنین گربه وقت خود را برای تهیه یک سگ اختصاص نمی‌دهند، که منجر به مشکلاتی در مسیر می‌شود. آیا می توانید یک سگ را بخرید؟ قبل از اینکه سگی بگیرید که به شما در تصمیم گیری درست کمک کند، محدودیت های خود را بیاموزید. تامین مالی سگ های خود بخش بزرگی از مسئولیت پذیر بودن صاحب سگ است.

هزینه داشتن سگ را می توان حدود 1500 تا 9900 دلار در سال تخمین زد. بسته به انتخاب هایی که انجام می دهید راه هایی برای پس انداز پول وجود دارد. عوامل مؤثر شامل اندازه و سن سگ شما، منطقه ای که در آن زندگی می کنید، سبک زندگی شما و نیازهای فردی سگ شما است.

سرمایه گذاری اولیه

هنگام انتخاب سگ هزینه ها را در نظر بگیرید. هر سگ یا توله سگ جدید با هزینه های قابل توجهی همراه خواهد بود. اگر تصمیم به خرید یک سگ اصیل از یک پرورش دهنده دارید، می توانید انتظار داشته باشید 500-2000 دلار خرج کنید، بدهید یا بگیرید. پول اضافی را برای یک سگ با کیفیت از یک پرورش دهنده معتبر و حرفه ای خرج کنید، نه یک "پرورش حیاط خلوت". در دراز مدت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت زیرا سگ سالم تر خواهد بود (و این کار درستی است).

اگر سگ های نژاد مخلوط را دوست دارید و می خواهید سهم خود را برای کمک به سگ های نیازمند انجام دهید، سگ خود را از یک پناهگاه یا گروه نجات معتبر تهیه کنید. اگر هنوز یک نژاد اصیل می خواهید، گروه های نجات مخصوص نژاد زیادی وجود دارد. پذیرش از پناهگاه یا نجات می تواند 50 تا 200 دلار هزینه داشته باشد. به احتمال زیاد هنگام فرزندخواندگی از یک پناهگاه یا گروه نجات معتبر، یک سگ سالم به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که سگ‌هایی با سابقه ناشناخته ممکن است با بیماری‌هایی همراه باشند، بنابراین ممکن است مقداری اضافی برای مراقبت‌های دامپزشکی هزینه کنید.

صرف نظر از اینکه سگ جدید خود را کجا می گیرید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن سگ را به یک دامپزشک خوب ببرید. خرید رویال کنین گربه بسته به نیاز به واکسن ها، داروهای پیشگیرانه و درمان های خاص، اولین ویزیت احتمالاً بین 50 تا 300 دلار هزینه خواهد داشت، پس آماده باشید. صورت حساب های دامپزشکی برای یک توله سگ جوان بسته به وضعیت سلامتی توله سگ و منطقه ای که در آن زندگی می کنید احتمالاً بین 100 تا 300 دلار است. توله سگ ها تا حدود 16 هفتگی باید هر چند هفته یک بار به دامپزشک مراجعه کنند و هر بازدید بسته به نیاز توله سگ شما می تواند بین 100 تا 300 دلار هزینه داشته باشد.

هزینه اصلی بعدی شما لوازم سگ خواهد بود. اینها شامل غذای سگ، افسار، قلاده، تخت، اسباب بازی و غیره است. همچنین باید در مورد کلاس های اطاعت و/یا منابع آموزشی فکر کنید. وقتی زمان عقیم کردن یا عقیم کردن توله سگ شما فرا می رسد، انتظار داشته باشید که از 150 تا 700 دلار خرج کنید. در پایان، سال اول با سگ جدید شما می تواند دو برابر هزینه معمول سالانه سال های بعد باشد، بنابراین آماده باشید.

غذا و درمان

مهم است که سگ خود را با غذای سگ با کیفیت بالا و غذاهای سالم سگ تغذیه کنید. این معمولاً بین 20 تا 60 دلار در ماه (250 تا 700 دلار در سال) هزینه دارد. هزینه های غذا بر اساس اندازه و سطح انرژی سگ شما و همچنین کیفیت غذا متفاوت است. توجه داشته باشید که غذاهای خاص، مانند رژیم های درمانی دامپزشکی یا غذای تازه ساخته شده با سفارش خاص، ممکن است 100 دلار یا بیشتر در ماه هزینه داشته باشند.

اسباب بازی

اسباب بازی های سگ بخش مهمی از تحریک ذهنی و ورزش سگ شما هستند. اگرچه ممکن است برخی از ما زیاده‌روی کنیم، اما احتمالاً می‌توانید 25 تا 150 دلار در سال هزینه کنید. اگر شما مانند کسانی از ما هستید که نمی توانیم در برابر یک اسباب بازی زیبا مقاومت کنیم، این رقم می تواند چندین صد دلار بیشتر شود. دلیل دیگری که ممکن است برای اسباب‌بازی‌ها خرج کنید: یک سگ بسیار مخرب ممکن است سریع‌تر از میان اسباب‌بازی‌ها برود، بنابراین اگر یکی از این سگ‌ها را دارید، روی اسباب‌بازی‌هایی که برای «جویدن‌های سخت» طراحی شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنید.

تخت

هر سگی سزاوار یک تخت دنج است و نگهداری یک یا دو سگ در خانه برای شما 50 تا 200 دلار در سال هزینه دارد. خرید رویال کنین گربه قیمت ها نسبت به سایز و کیفیت بالا می رود. داشتن تخت سگ با دوام، با کیفیت بالا و تمیز کردن آسان می تواند عمر تخت را افزایش دهد و هزینه ها را در دراز مدت کاهش دهد.

بند و یقه

سگ شما باید حداقل یک افسار و یک قلاده (با برچسب شناسه) داشته باشد. بسته به اندازه و کیفیت، اکثر صاحبان سگ سالانه 20 تا 50 دلار برای بند و قلاده خرج می کنند. با این حال، ممکن است بتوانید یک مجموعه بند و یقه را برای چندین سال دوام بیاورید.

آراستن

نیازهای آرایشی سگ شما تا حد زیادی بر اساس نوع پوشش موی او است. سگ‌های با روکش صاف و مو کوتاه به کمی بیشتر از نظافت اولیه نیاز دارند، در حالی که سگ‌هایی که موهایشان دائماً در حال رشد است باید به‌طور معمول به آرایشگر مراجعه کنند. بین هزینه ابزار نظافت و بازدید از آرایشگر، دوماپت صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! می توانید از 30 تا 500 دلار در سال هزینه کنید.

مراقبت های معمول دامپزشکی

مراقبت های معمول دامپزشکی بخش بزرگی از حفظ سلامت سگ شما است. برنامه ریزی کنید که سالی یک یا دو بار برای معاینه سلامتی با هزینه حدود 200 تا 300 دلار به دامپزشک بروید. کار سالانه آزمایشگاهی می تواند حدود 100 تا 300 دلار اضافه کند و نباید از آن چشم پوشی کرد زیرا بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است. تمیز کردن دندان ممکن است اغلب یک بار در سال توصیه شود و به طور کلی از 300 تا 800 دلار در صورت تمیز کردن ساده است. اگر سگ شما دندان‌های بیمار دردناکی دارد، دندان‌های او نیاز به درمان و کشیدن سطح بالایی دارد که بسته به میزان بیماری دندانی و از دست دادن استخوان در دهان حیوان خانگی شما می‌تواند حدود 800 تا 3000 دلار یا بیشتر باشد. البته اگر سگ شما دچار مشکل سلامتی شود، هزینه های دامپزشکی بیشتر خواهد بود. این احتمال بیشتر با افزایش سن سگ شما رخ می دهد.

بهترین شرکت های بیمه حیوانات خانگی

همه سگ‌ها برای جلوگیری از کرم‌های قلب، کک‌ها، کنه‌ها و سایر انگل‌ها به دارو نیاز دارند.1 دامپزشک شما را بر اساس آب و هوا و نیازهای سگتان به سمت بهترین محصولات راهنمایی می‌کند. به طور معمول برای سگ‌هایی که رژیم‌های غذایی کاملاً متعادل دارند، ویتامین‌ها لازم نیست، اما گاهی اوقات دامپزشک شما ممکن است مکمل‌هایی مانند گلوکزامین یا امگا 3 را توصیه کند. به طور کلی، شما احتمالاً 100 تا 500 دلار در سال برای این موارد بسته به اندازه سگ خود خرید رویال کنین گربه نیازهای خاص او هزینه خواهید کرد.

کلاس های اطاعت یا منابع آموزشی

اگرچه بیشتر سگ‌ها فقط در سال اول یا دو سال به مدرسه اطاعت می‌روند، آموزش چیزی است که باید در طول زندگی سگ شما ادامه داشته باشد. چه در حال خرید کتاب و تماشای فیلم برای آموزش در خانه باشید و چه سگ خود را در کلاس های اطاعت ثبت نام کنید، صرفه جویی در هزینه که یک سگ برای شما دارد! حداقل 25 تا 300 دلار در سال برای نیازهای آموزشی بودجه اختصاص دهید.

راه رفتن سگ

بسته به سبک زندگی خود، ممکن است لازم باشد هزینه سگ واکر را در نظر بگیرید. اگر شما یا شخص دیگری بتوانید در خانه بمانید و به طور مداوم سگ خود را پیاده روی کنید، در طول سال 0 دلار یا نزدیک به آن خرج خواهید کرد. اگر در طول روز در خانه نیستید، ساعت‌های نامنظم کار می‌کنید یا سگی دارید که نیاز به سفرهای مکرر در فضای باز دارد و نمی‌توانید همیشه آنجا باشید، به یک سگ‌واکر نیاز دارید که هزینه‌های آن می‌تواند به طور متوسط ​​20 دلار برای هر پیاده‌روی باشد. . برای یک پیاده روی 20 دلاری یک بار در روز برای هر روز هفته، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 400 دلار در ماه یا بیشتر برای پیاده روی سگ بپردازید.

پت سیتر یا شبانه روزی

اکثر مردم باید سگ های خود را یک یا دو بار در سال رها کنند. به طور معمول، این هزینه حدود 100 تا 300 دلار در سال است. با این حال، اگر مرتب سفر می کنید، انتظار داشته باشید که خیلی بیشتر هزینه کنید. هزینه سوار شدن به خانه کمتر از استخدام یک پرستار حیوان خانگی است، اما بسیاری از صاحبان سگ توجه فردی را که یک پرستار حیوان خانگی می تواند ارائه دهد ترجیح می دهند و فکر می کنند ارزش هزینه اضافی را دارد. از طرف دیگر، اگر تصمیم دارید با سگ خود سفر کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه سفر شما افزایش یابد.

شرایط اضطراری و سایر هزینه های غیر منتظره

هیچکس نمیتواند آینده را پیش بینی کند؛ غیر منتظره در زندگی همیشه رخ می دهد. به عنوان یک صاحب سگ خوب، باید تمام تلاش خود را بکنید تا برای شگفتی های کوچک زندگی آماده باشید. شرایط اضطراری، بیماری های مزمن، بلایا و سایر هزینه های برنامه ریزی نشده می تواند صدها یا حتی هزاران دلار در سال باشد. هزینه ویزیت بیمارستان دامپزشکی اورژانس می تواند حدود 500 تا 1000 دلار شروع شود و از 2000 تا 5000 دلار فراتر رود. جراحی پیشرفته از 2000 دلار تا 5000 دلار یا بیشتر است. اگر حیوان خانگی بیمار شما نیاز به ماندن در ICU داشته باشد، می توانید روزانه 200 تا 500 دلار به بالا نگاه کنید.

بهترین راه برای آماده ماندن این است که در صورت امکان، پول اضافی را برای پس انداز کنار بگذارید. علاوه بر پس انداز، برخی از افراد کارت اعتباری یا خط اعتباری را به طور خاص برای مواقع اضطراری کنار می گذارند. برخی از مراکز دامپزشکی، تامین مالی مراقبت های بهداشتی شخص ثالث یا کارت های اعتباری مراقبت های بهداشتی مانند CareCredit را ارائه می دهند. حتی ممکن است واجد شرایط یک طرح اولیه بهره صفر باشید.

در یک دنیای عالی، صاحبان سگ هرگز مجبور نیستند تنها بر اساس پول برای سگ خود انتخاب کنند، خرید رویال کنین گربه در عوض، باید در مورد بهترین گزینه برای سگشان باشد. با برنامه ریزی مناسب (و کمی شانس) می توانید سگ خود را تامین کنید و زندگی طولانی و شادی را در کنار هم داشته باشید.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

انواع درمان سگ

انواع درمان سگ

خرید رویال کنین گربه

انواع درمان سگ ما دوست داریم به سگ‌هایمان غذا بدهیم، چه پاداشی در حین آموزش، چه برای رفتار خوب عمومی یا صرفاً بدون دلیل. انتخاب انواع خوراکی مناسب می تواند به سلامت و شادی سگ ما کمک کند. درمان ها می توانند یک رژیم غذایی سالم را تقویت کنند و هرگز نباید بیش از 10 درصد از غذای مصرفی روزانه سگ را تشکیل دهند. در مورد انواع خوراکی های موجود برای سگ بیاموزید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای سگ شما بهترین است.

غذاهای ترد

خرید رویال کنین گربه

غذاهای سفت و ترد که گاهی اوقات بیسکویت سگ نامیده می شود، در طعم ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است. اندازه غذا باید متناسب با اندازه سگ شما باشد. مارکی را انتخاب کنید که مطابق با استانداردهای غذاهای سگ با کیفیت بالا باشد. خوراکی‌های ترد سگ، پاداش‌های روزانه بسیار خوبی برای سگ شما به همراه دارد.

غذای سگ

خرید رویال کنین گربه

خوراکی های نرم و جویدنی نیز در طعم ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است. این خوراکی ها به دلیل طعم مطبوع و بافت نرمشان در حین تمرین بسیار مفید هستند. در طول تمرین از سایزهای کوچک برای رضایت فوری استفاده کنید. اگر سگ شما می تواند غذا را سریع بخورد، پیام پاداش بودن آن واضح است. مارک های خوراکی سگ را انتخاب کنید که استانداردهای مشابه غذاهای سگ با کیفیت بالا را دارد.

غذاهای یخ زده و تند

خرید رویال کنین گربه

خوراکی‌های یخ‌زده و تند شده، وقتی مخصوص سگ‌ها ساخته می‌شوند، لقمه‌ای خوشمزه شبیه به غذای انسان ارائه می‌کنند. این خوراکی‌ها معمولاً در اشکال مختلف مانند گوشت، جگر، مرغ و غذاهای دریایی موجود هستند. بسیاری از صاحبان سگ این خوراکی ها را برای استفاده در هنگام آموزش به دلیل طعم مطلوبشان بسیار مؤثر می دانند.

مطمئن شوید که منبع خوبی برای خوراکی‌های تند، مانند یک شرکت معتبر آمریکایی، پیدا کنید. یا، می‌توانید با دستگاه آب‌گیری غذا برای سگتان خوراکی گوشتی درست کنید.

استیک های دندانپزشکی سگ

خرید رویال کنین گربه

جویدن های دندان و خوراکی های استخوان مانند از استخوان حیوانات ساخته نمی شوند. برخی از آنها از نشاسته ذرت یا سایر مواد قابل هضم ساخته می شوند. به دلیل میزان جویدن مورد نیاز برای مصرف این خوراکی ها، برخی از متخصصان معتقدند که آنها سلامت دندان را ارتقا می دهند. اگرچه این خوراکی‌ها از استخوان‌های واقعی ایمن‌تر هستند، اما در صورت «بلعیدن» می‌توانند باعث انسداد دستگاه گوارش شوند. علاوه بر این، اگر درمان خیلی سخت باشد، می تواند باعث شکستگی دندان یا آسیب های دهانی شود. همیشه جویدن سایز مناسب را برای سگ خود انتخاب کنید. جویدنی را انتخاب نکنید که اگر آن را به زانوی خود بکوبید دردناک است - این بدان معناست که برای دندان سگ شما خیلی سخت است. هنگام مصرف هر نوع جویدنی مطمئن شوید که سگ شما تحت نظارت است.

استخوان و سم حیوانات

خرید رویال کنین گربه

استخوان و سم حیوانات به طور کلی نباید به سگ داده شود. اینها می توانند باعث خرد شدن یا شکستن دندان ها و همچنین سوراخ شدن یا انسداد دستگاه گوارش شوند. استخوان ها و سم ها می توانند برای همه انواع سگ ها بسیار مضر باشند، اما خطرناک ترین آنها استخوان های پخته شده و هر نوع استخوان مرغ (پخته یا خام) است. این در مورد شاخ گوزن نیز صدق می کند - آنها به سادگی برای ایمن بودن بسیار سخت هستند. به جای آن جویدن های دندانی و جایگزین های استخوانی مورد تایید دامپزشک را به سگ خود پیشنهاد دهید.

استخوان پوست خام سگ

خرید رویال کنین گربه

پوست خام معمولاً برای سگ ها توصیه نمی شود، مگر اینکه به طور خاص برای هضم درمان شود. پوست خام که از پوست حیوانات ساخته شده و اغلب با مواد شیمیایی مختلف درمان می شود، گاهی اوقات می تواند باعث انسداد دستگاه گوارش یا سایر عوارض شود. سعی کنید دوماپت به جای آن از "استخوان" مبتنی بر نشاسته ذرت یا جویدن دندان استفاده کنید. برخی از انواع پوست خام مخصوصاً توسط دامپزشکان ساخته شده اند تا قابل هضم و برای دندان مفید باشند. از دامپزشک خود در مورد این گزینه ها بپرسید.

رویای سگ - یک جفت گوش خوک

خرید رویال کنین گربه

این ها که از گوش خوک ساخته شده اند، خوراکی های خوشمزه و در عین حال چرب برای سگ شما هستند. آنها همچنین می توانند با مواد شیمیایی پردازش شوند و گاهی اوقات آلودگی باکتریایی دارند که هر دوی آنها می توانند ناامن تلقی شوند. باید از گوش خوک، به ویژه در سگ هایی که در معرض خطر چاقی هستند، اجتناب شود. اگر می توانید منبعی از گوش خوک بیابید که بیش از حد با مواد شیمیایی درمان نشده است، به دلیل محتوای چربی بالا، باید آنها را به حداقل برسانید.

غذای تازه و سالم روی سفید
خرید رویال کنین گربه

دادن غذای انسان به سگ بسته به نوع غذا می تواند خوب یا بد باشد. غذاهایی که باید از آنها پرهیز کرد شامل پنیر، هات داگ، کراکر، کلوچه و سایر «تقاطی های سفره» است، اما محدود به آنها نمی شود. غذاهای تازه مانند هویج، سیب، گوشت بدون چربی، مرغ یا غذاهای دریایی در واقع می توانند برای سگ شما مفید باشند.

غذاهای تهیه شده از غذاهای انسانی نباید حاوی هیچ گونه چاشنی یا سس باشد. هرگز به سگ خود انگور، کشمش یا پیاز ندهید زیرا این مواد غذایی سمی هستند. سیر نیز می تواند خطرناک باشد. قبل از دادن آن به سگ خود، در مورد ایمنی تمام مواد غذایی انسان با دامپزشک خود مشورت کنید.

بیسکویت سگ خانگی در سینی پخت
خرید رویال کنین گربه

خوراکی‌هایی برای سگ‌هایی که رژیم‌های غذایی خاص دارند، گاهی توسط همان شرکت غذایی تولید می‌شود که رژیم غذایی خاص را تولید می‌کند. اگر نه، از دامپزشک خود بپرسید که آیا جایگزین مناسبی وجود دارد یا خیر. شما همچنین می توانید غذای خانگی سگ را با مواد مجاز یا حتی از نسخه کنسرو شده رژیم غذایی حیوان خانگی خود درست کنید.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

آیا باید از سگ گرگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد؟

آیا باید از سگ گرگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد؟ سگ گرگ تلاقی بین سگ اهلی و گرگ است. این حیوان بزرگ یک حیوان خانگی بحث برانگیز است که ممکن است برای یک نفر همراه خوبی باشد اما برای دیگری دردسرساز یا حتی خطرناک باشد. سگ های گرگ بیشتر رفتار غریزی خویشاوندان وحشی خود را حفظ می کنند. آنها سرسخت و پرخاشگر هستند و می توانند کاملاً وحشی باشند. غذا دادن به این حیوانات خانگی نیز یک چالش است: آنها به پوند گوشت خام در روز نیاز دارند. قبل از در نظر گرفتن یک سگ خرید رویال کنین گربه گرگ به عنوان یک حیوان خانگی، باید قانونی بودن داشتن یک سگ را با دولت های ایالتی و محلی خود بررسی کنید. بسیاری از شهرداری‌ها سگ‌های گرگ را ممنوع کرده‌اند، زیرا این سگ‌ها برای مردم و سایر حیوانات خانگی خطرناک هستند.

آیا می توانید صاحب یک سگ گرگ شوید؟

قانونی بودن داشتن سگ گرگ در بهترین حالت پیچیده است. هیچ قانون منسجمی در سراسر کشور وجود ندارد زیرا دولت ایالات متحده اساساً چنین مقرراتی را به ایالت های جداگانه واگذار می کند که اغلب به واحدهای دولتی محلی تر در سطح شهرستان و شهر موکول می شوند. برخی مجوزها و الزامات محوطه ممکن است برای نگهداری از سگ گرگ به عنوان حیوان خانگی ضروری باشد. بهتر است قبل از خرید یک سگ گرگ با آژانس های نظارتی مختلف ایالت خود مشورت کنید. از نظر اخلاقی، داشتن سگ خرید رویال کنین گربه گرگ موضوعی پر از اختلاف است. برخی از مردم معتقدند که سگ های گرگ مانند سگ های خانگی کافی است که به همین ترتیب صاحب آن شوند. برخی دیگر احساس می کنند که ژنتیک وحشی سگ گرگ آن را بیشتر وحشی می کند تا اهلی و نباید برای ایمنی حیوان و افرادی که با آن تعامل دارند در اسارت نگه داشته شوند.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

سگ‌های گرگ دقیقاً شبیه سگ‌های اهلی نیستند - به‌ویژه نژادهای معمولی همراه. آنها سگ های بزرگ و باهوشی هستند که می توانند به شدت با صاحبان انسانی خود پیوند بخورند و برای محافظت از صاحب خود یا خانه خود به شدت عمل کنند. سگ‌های گرگ به ورزش و فضای زیادی برای پرسه زدن نیاز دارند، بنابراین در خانه‌ها یا حیاط‌های کوچک به خوبی زندگی نمی‌کنند. اگر مرتباً به حال خود رها شوند، ممکن است بی حوصله، افسرده و مخرب شوند. آنها همچنین ممکن است سعی کنند با پریدن از حصارهای معمولی از حبس فرار کنند، و سگ گرگ شل یک تهدید بالقوه برای بزرگسالان و کودکان ناآشنا است. این عوامل را باید در نظر گرفت که داشتن سگ گرگ مسئولیتی بسیار جدی تر از نگهداری سگ سگ خانگی به عنوان حیوان خانگی است.

رفتار و خلق و خوی سگ وولد

علیرغم این واقعیت که سگ های گرگ بیشتر سگ هستند، مالکیت نیاز به تجربه گسترده ای دارد، زیرا این نژاد سگ نژاد دارای ویژگی هایی است که می تواند آن را به یک خانواده چالش برانگیز تبدیل کند. برخی از سگ‌های گرگ بیشتر شبیه گرگ هستند تا شبیه سگ خرید رویال کنین گربه و خلق و خوی آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی با هاسکی سیبری یا مالاموت آلاسکایی متفاوت باشد.

سگ‌های گرگ، به طور کلی، حیوانات خانگی آسان‌رویی نیستند و این ظرفیت را دارند که کاملاً پرخاشگر باشند. این بدان معناست که احتمالاً برای خانواده‌ای با فرزندان کوچک یا اعضای خانواده که قادر به کنترل حیوان خانگی پرخاشگر نیستند، انتخاب خوبی نیستند. سگ های گرگ نیز از یکی به دیگری تفاوت زیادی دارند. در حالی که برخی حیوانات خانگی دوست داشتنی هستند، مراقبت از برخی دیگر در محیط خانه بسیار دشوار است.

به طور کلی، هر چه تعداد گرگ بیشتر باشد، این سگ وحشی تر عمل می کند. دوماپت این وحشی بودن همچنین به تعداد نسل هایی بستگی دارد که سگ گرگ شما از اولین نسل خود دور است. گرگ ها اهلی نیستند، بنابراین اجتماعی شدن و آموزش عمدی نژادهای گرگ برای اطمینان از ادغام آنها با دنیای متمدن مورد نیاز است. علاوه بر این، گرگ ها حیواناتی هستند که غریزه ای طبیعی برای محافظت از غذای خود و علامت گذاری قلمرو خود دارند - صفات مفید در طبیعت، اما در خانه بسیار نامطلوب.

مسکن

سگ‌های گرگ می‌توانند مانند سگ‌های خانگی با صاحبان خود در یک خانه زندگی کنند، اما نمی‌توان از آنها انتظار داشت که برای مدت طولانی تنها در خانه بمانند. سگ‌های گرگ معمولاً مخرب هستند، به‌ویژه زمانی که به تنهایی در خانه محصور می‌شوند، که ناشی از سطح انرژی بالای آنها، نیاز به چالش‌های ذهنی و فیزیکی و تمایل طبیعی به حفاری است. آنها همچنین هنرمندان فراری هستند و آنها را فقط برای مالکانی مناسب می کند که زمان کافی برای گذراندن با آنها و حصارکشی مناسب دارند. اگر هر روز دور از خانه کار می کنید، سگ گرگ ممکن است حیوان خانگی مناسبی نباشد. اگر اغلب در خانه هستید یا می توانید سگ خرید رویال کنین گربه گرگ خود را هر جا که می روید با خود ببرید، ممکن است سگ گرگ را به عنوان یک همراه عالی بیابید.

مشکلات رایج سلامتی

سگ های گرگ مستعد مشکلات مشابهی هستند که سگ های خانگی تجربه می کنند. آیا باید از سگ خرید رویال کنین گربه گرگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد؟ مطمئن شوید که به یک دامپزشک محلی دسترسی دارید که مایل و قادر به کار با حیوان خانگی شما باشد، زیرا برخی از آنها با سگ گرگ کار نمی کنند (مخصوصاً اگر آنها غیرقانونی باشند). سگ گرگ شما به عنوان یک توله سگ نیاز به واکسیناسیون دارد و باید تحت نظر باشد و در طول زندگی خود واکسن ها و داروهای مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

هیچ واکسن مجاز برای سگ های گرگ وجود ندارد، اما استفاده از واکسن های خانگی سگ های خانگی اغلب توسط دامپزشکان و طرفداران سگ گرگ توصیه می شود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگر سگ گرگ کسی را گاز بگیرد - واکسینه شده یا نه - دولت با آن حیوان طوری رفتار می کند که انگار واکسینه نشده است (اغلب منجر به اتانازی می شود).

سگ گرگ چه می خورد و می نوشد؟

سگ های گرگ با غذای معمولی سگ رشد نمی کنند. در اصل، آنها باید همان چیزی را بخورند که گرگ های وحشی می خورند: گوشت خام. در حالت ایده آل، باید به سگ گرگ خود روزانه چند پوند گوشت خام بدهید. خوب است که به آنها مرغ و بوقلمون بدهید، اما از گوشت خوک خام اجتناب کنید زیرا می تواند باعث مشکلات گوارشی شود. استخوان ها برای سگ های گرگ مشکلی ندارند و آنها از خوردن استخوان های خام و کامل لذت می برند و از آن سود می برند. علاوه بر این، یک سگ گرگ نیاز به دسترسی به علف تازه و سایر پوشش های گیاهی دارد و بسیاری از سگ های گرگ از میوه لذت می برند، اگرچه باید با دامپزشک خود مشورت کنید تا ببینید میوه ای که ارائه می دهید برای حیوان خانگی شما بی خطر است.

علاوه بر وعده‌های غذایی منظم، بیشتر سگ‌ خرید رویال کنین گربه گرگ از مکمل‌های غذایی شامل گلوکزامین، ویتامین‌های C، A، B، D و E به همراه یونجه و علف گندم، سیر و کدو تنبل سود می‌برند. این مکمل‌ها به کاهش خطر ابتلا به مشکلات رایج سلامتی مانند آرتریت، مشکلات پوستی، انگل‌ها و مشکلات گوارشی کمک می‌کنند.

سگ های گرگ به منبع دائمی آب شیرین نیاز دارند. بهترین گزینه این است که آب را در آبخوری که برای دام استفاده می شود، تهیه کنید. در مناطق گرم، می توانید به سگ گرگ خود این گزینه را پیشنهاد دهید که واقعاً در آب خنک در استخر شنا کند.

ورزش

سگ های گرگ به مقدار زیادی ورزش – سه تا چهار ساعت در روز – نیاز دارند و اگر در خانه محبوس شوند، مشکلات سلامتی خواهند داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، سگ های گرگ نیاز دارند:

یک نیم تا یک هکتار کامل فضای محصور که در آن پرسه بزنید. سگ های گرگ به صورت جفت یا گروه بهترین عملکرد را دارند و دو سگ گرگ حداقل به یک هکتار فضای بسته نیاز دارند.
یک حصار زنجیره ای سنگین در اطراف محوطه که حداقل 8 فوت ارتفاع دارد. نرده ها باید به سمت داخل زاویه داشته باشند تا فرار حیوان حتی سخت تر شود.
موانع بتنی مدفون با شبکه های تقویت شده که در امتداد پایه حصار قرار داده شده است تا سگ های گرگ نتوانند راه خود را حفر کنند.
دروازه های دوتایی با ارتفاع حداقل 6 فوت با دروازه های قفل شونده
زهکشی زمینی مناسب به طوری که سگ های گرگ بتوانند مناطق خشک را در هوای مرطوب پیدا کنند
یک خانه سگ با فضای کافی برای پناه گرفتن راحت سگ گرگ از آب و هوای بد (در حالت ایده آل با قفسه ای که حیوان بتواند بلند بنشیند)
پوشش گیاهی و زمین برای ایجاد سایه، علف برای خوردن و مخفی شدن (مطمئن شوید که هیچ درختی به اندازه کافی به حصار نزدیک نباشد که به حیوان اجازه بالا رفتن و فرار را بدهد)

آموزش

سگ‌های گرگ از قرار گرفتن در معرض افراد، مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف به‌عنوان توله‌سگ سود می‌برند تا از ترسناک بودن و احتمال گاز گرفتن آن‌ها جلوگیری کند. با این حال، آموزش، به طور کلی، چالش های مهمی را به همراه دارد: سگ های گرگ به اندازه یک سگ خرید رویال کنین گربه خانگی که برای انجام این کار تربیت و بزرگ شده است، مشتاق خوشحال کردن مربی خود نیستند. آنها همچنین حیوانات خانگی خوبی در داخل خانه نیستند. سگ‌های گرگ نر و ماده نه تنها ممکن است اثاثیه منزل را با ادرار علامت‌گذاری کنند، بلکه ممکن است در هنگام حفاری یا جویدن، اموال را از بین ببرند. سگ‌های گرگ همچنین برای کودکان و سایر حیوانات خانگی خطرآفرین هستند زیرا غریزه محافظتی آنها برای صاحب اصلی آنها ممکن است منجر به رفتار پرخاشگرانه (غرش، گاز گرفتن) نسبت به سایر اعضای خانواده شود. تغییرات هورمونی در بلوغ جنسی می تواند لایه دیگری به غیرقابل پیش بینی بودن سگ گرگ اضافه کند، اگرچه عقیم کردن یا عقیم کردن سگ گرگ ممکن است برخی از غرایز وحشی آن را رام کند.

  • domapet فروشگاه دماپت
  • ۰
  • ۰

سگ ها در محیط بازی سازگاری دارند؟

سگ ها در محیط بازی سازگاری دارند؟ آنها در محیط های اجتماعی، توسط حیوانات دیگر احاطه شده اند رشد می کنند، حتی هوس می کنند. بنابراین موقعیتی مانند مهد کودک سگ،

می تواند برای بسیاری از سگ ها هیجان نهایی باشد. اما همه چیز به سگ رویال کنین ایران بستگی دارد. سگ‌ها، درست مانند انسان‌ها،

همگی دارای شخصیت هستند. در یک گروه بازی، درست مانند هر محیط اداری یا کلاس درس مدرسه، سگ‌های خجالتی،

سگ‌های خودسر، «بچه‌های خوب»، منتقدان، افراد بیش از حد موفق و یاغی را خواهید دید.

کنترل این گروه بر دوش آلفای بسته می افتد. در یک دفتر یا کلاس درس، آن آلفا معمولا مدیر یا معلم است.

در گروه بازی مهدکودک سگ، رهبر باید همیشه پستانداران دو پا در این دسته باشند.

آلفا و امگا

موفقیت در دویدن ده ها سگ در یک گروه بازی دوماپت به قدرت رهبری انسان ها بستگی دارد.

به منظور ارائه یک تجربه سرگرم کننده و ایمن برای هر یک از اعضای آن گروه بازی، انسان ها باید همیشه کنترل گروه را در دست داشته باشند.

آلفا از اعضای خجالتی گروه محافظت می کند، افراد خودسر و سرکش را اصلاح می کند، از "مردان خوب" حمایت می کند.

کمال گراها و افراد موفق را تشویق می کند تا انتخاب های خوبی داشته باشند. انسان‌های آلفا باید بتوانند گروه را به‌طور مناسب رهبری کنند،

در صورت نیاز از اصلاح ملایم و در مواقعی که شایسته است از ستایش استفاده کنند.

مالک غوطه ور می کند

یک گروه بازی موفق به سگ های مناسب نیز نیاز دارد. این انتخاب با صاحب سگ شروع می شود،

که باید تصمیم بگیرد که آیا سگ آنها کاندیدای خوبی برای عضویت در یک گروه بازی بزرگ است یا خیر.

رفتار سگ آنها در خانه می تواند بسیار متفاوت از رفتاری باشد که سگ آنها با موجودات چهار پا از نوع خود نشان می دهد.

درک بیشتر انسان ها برایشان سخت است که سگشان در یک بسته کاملاً متفاوت عمل کند. برخی از مردم زمانی که سگ مهربون،

مهربان و مهربان آنها به وحشت مقدس در گروه بازی تبدیل می شود، گیج می شوند.

از سوی دیگر، سگ‌ رویال کنین ایران که رفتار غیرقابل قبولی نسبت به سگ‌های سگ‌های دیگر نشان می‌دهند در حالی که با صاحبان خود هستند،

ممکن است یک گروه بازی بزرگ، دور از صاحب خود پیدا کنند، درست در شرایطی که برای داشتن یک توپ مطلق نیاز دارند.

زبان بدن و علائم و همچنین مدیریت سگ

صاحبان همچنین باید درک کنند که وقتی سگ ها گرد هم می آیند، مانند زمانی که انسان ها جمع می شوند،

صدمات و بیماری وجود خواهد داشت. درست مانند فرستادن کودکان انسان به مهدکودک یا مدرسه،

خطر آسیب یا بیماری در یک محیط گروهی وجود دارد. در پردیس سگ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا امن ترین و سرگرم کننده ترین تجربه ممکن را ارائه دهیم.

اما همیشه این احتمال وجود دارد که یکی از سگ‌ها سرماخوردگی یا آنفولانزا را وارد کند و میکروب‌ها را بدون نشان دادن علائم پخش کند.

در یک محیط اجتماعی، این احتمال وجود دارد که شخصیت ها ممکن است با هم برخورد کنند و منجر به آسیب شوند.

کارکنان ماهر ما در مورد خلق و خوی سگ، زبان بدن و علائم و همچنین مدیریت سگ بازی گروهی آموزش دیده اند.

اگر صاحبان آنها از این که سگشان در معرض بیماری یا جراحت قرار بگیرد راحت نیستند، مهدکودک سگ ممکن است گزینه خوبی نباشد.

زمان تست

خلق و خوی سرکش و مطیع به ارث می رسد، اما هیچ تاثیری بر نحوه رفتار سگ در یک گروه بازی مهدکودک سگ ندارند.

کارکنان مهدکودک سگ باید غربالگری هر سگ را انجام دهند تا مطمئن شوند که در یک گروه بازی بزرگ به درستی عمل می کنند.

این آزمایش هر سگی را که در انتهای طیف "خیلی خجالتی" یا "خیلی تهاجمی" قرار دارند، از بین می برد.

ما این فرآیند تست را آزمون پذیرش در پردیس سگ رویال کنین ایران می نامیم. کارکنان پردیس سگ مراقب هستند.

هر سگ جدید را به صورت آهسته و کنترل شده به گله معرفی کنند. این فرآیند پیچیده به سگ جدید این امکان را می دهد.

به هر سگی سلام کند. واکنش سگ جدید به احوالپرسی با اعضای دسته تعیین می کند که آیا او برای بازی دسته جمعی مناسب است یا خیر.

ترکیب مناسب برای سرگرمی

هنگامی که رهبران قوی انسان آلفا و سگ های "درست" گرد هم می آیند، لذت زیادی وجود دارد!

پردیس سگ پیشگام در صنعت مهد کودک در کلرادو است که از سال 1999 سرگرم کننده ترین،

ایمن ترین و جذاب ترین تجربه را برای سگ های مهدکودک و شبانه روزی فراهم می کند.

  • domapet فروشگاه دماپت