دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

چگونه سگ خود را طوری تربیت کنیم که با کودک نوپا رفتار کند

چگونه سگ خود را طوری تربیت کنیم که با کودک نوپا رفتار کند زمانی که سگتان کودکتان را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفت، فکر می‌کردید از بزرگترین مانع عبور کرده‌اید. اکنون، همه چیز دوباره در حال تغییر است. کودک شما در حال تبدیل شدن به یک کودک نوپا است و تحرک ناگهانی می تواند رابطه با سگ شما را تغییر دهد. غذای درمانی سگ کودکان نوپا تمایل به کشیدن دم، بازی با اسباب بازی های سگ و گرفتن مشتی خز سگ دارند. هنگام انجام تنظیمات برای حفظ صلح بین کودک نوپا و سگ خود، این را در نظر داشته باشید. این نکات از عقل سلیم و تکرار استفاده می کند تا به شما کمک کند زندگی با یک کودک نوپا و یک توله فعال را مدیریت کنید.

هرگز سگ و کودک نوپا را بدون نظارت رها نکنید

این مهمترین قدم در حفظ امنیت کودک نوپا و سگ شماست. کودکان نوپا غیرقابل پیش بینی و اغلب ناهماهنگ هستند. سگ ها این پتانسیل را دارند که به کودک، ناخواسته یا غیر عمد صدمه بزنند. این ترکیب خوبی نیست. برای اطمینان از ایمنی همه اعضای خانواده، سگ غذای درمانی سگ را حتی برای یک دقیقه با کودک نوپا بدون مراقبت تنها نگذارید.

قرار دادن تا دروازه های عزیزم

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای محافظت از کودک در برابر سگ و بالعکس، استفاده از دروازه‌های کودک برای جدا نگه داشتن آن‌ها است. دروازه‌های کودک در سراسر درها به سگ و کودک نوپا شما اجازه می‌دهد همدیگر را ببینند، اما همچنین به آنها اجازه می‌دهد بدون دخالت یکدیگر بازی کنند و چرت بزنند. درب های کودک می توانند به ایمن نگه داشتن سگ و کودک نوپا کمک کنند. به یاد داشته باشید که هیچ وقت خوب نیست سگ را با یک کودک کوچک تنها بگذارید.

دست زدن به سگ خود را تمرین کنید

سگ‌هایی که عادت دارند در طول زندگی‌شان با تمام قسمت‌های بدنشان دست‌کاری شود، به احتمال زیاد رفتار ناهماهنگ و غیرقابل پیش‌بینی کودکان نوپا را می‌پذیرند. در اسرع وقت، آموزش دادن به سگ خود را شروع کنید که دوست داشته باشد. تمرین در گوش غذای درمانی سگ خود نگاه کنید، پنجه هایش را بگیرید، خزش را بمالید و به آرامی دم سگ را بکشید. با خونسردی با سگ خود صحبت کنید و او را به خاطر پذیرفتن همه نوع جابجایی تحسین کنید. این ایده خوبی است که در حین انجام تمرینات دستی به سگ چند خوراکی خوشمزه بدهید. سگ شما باید حمل و نقل را با چیزهای خوب مرتبط کند، مانند ستایش و رفتار.

به سگ خود فضای مخصوص به خود را بدهید

مطمئن شوید که سگ شما همیشه مکانی دارد که بتواند از آن فرار کند و این منطقه برای کودک نوپا شما ممنوع است. جعبه یک راه عالی برای ایجاد یک مکان راحت و امن برای سگ شما است. اگر قبلاً سگ خود را در جعبه آموزش نداده اید، برای معرفی آن هیچ وقت دیر نیست. چه تصمیم به استفاده از جعبه، یک تخت سگ یا مکان مورد علاقه سگ خود داشته باشید، محدودیت های واضحی را با کودک نوپا خود تعیین کنید تا کودک شما بداند که این مکان ممنوع است.

به کودک خود بیاموزید که چگونه سگ خود را نوازش کند

هر روز زمانی را به آموزش کودک نوپا خود اختصاص دهید که چگونه با سگ خود رفتار کند. نزدیک سگ خود بنشینید و کودک نوپا روی بغلتان باشد. با گرفتن دست خود زیر بینی سگ خود شروع کنید تا سگ بتواند آن را بو کند. سپس دست کودک نوپای خود را بگیرید و از سگ بخواهید همین کار را انجام دهد. بعد، غذای درمانی سگ خود را به آرامی نوازش کنید و سپس دست کودک نوپای خود را بگیرید و کارهای خود را تکرار کنید. از عبارات ساده ای مانند «دست بو کن» و «آرام» استفاده کنید تا به کودک نوپاتان بفهمانید که دارید انجام می دهید. اگر کودک نوپا شما بیش از حد خشن شد، به کودک بگویید نه و توضیح دهید که می تواند به سگ آسیب برساند. اگر کودک همچنان خیلی خشن است، نوزاد خود را از سگ دور کنید و زمانی که کودک نوپایتان آرام‌تر شد دوباره سعی کنید. آموزش این تمرینات به کودک نوپا می تواند کمک زیادی به ایمن نگه داشتن آنها در اطراف سگ های عجیب و غریب کند.

به کودک خود بیاموزید که به چیزهای سگ خود احترام بگذارد

در حالی که بسیاری از سگ‌ها تحمل بازی کودک با اسباب‌بازی‌ها، استخوان‌ها یا کاسه‌های غذایشان را دارند، برخی از سگ‌ها نسبت به این وسایل پرخاشگر می‌شوند. مهم است که به کودک خود بیاموزید که وسایل سگ خود را به حال خود رها کند. کودک خود را از ظرف غذای سگ خود دور کنید. اگر کودک نوپا شما به اندازه کافی بزرگ شده است، از فرزندتان بخواهید به شما کمک کند تا به سگ غذا بدهید و نشان دهید که هر دوی شما باید دور شوید تا غذای درمانی سگ شما بتواند غذا بخورد. اگر کودک شما اسباب بازی های سگ را برمی دارد، آنها را بردارید و به کودک خود بگویید که این اسباب بازی متعلق به سگ شماست و به جای آن یکی از اسباب بازی های خودش را به او بدهید.

مشکلات و اثبات رفتار

تقویت مثبت هم برای سگ ها و هم برای کودکان نوپا خوب عمل می کند. فراموش نکنید که وقتی رفتارشان را دوست دارید به آنها اطلاع دهید. اگر کودک نوپا شما با آرامش سگ شما را نوازش می کند، به او بگویید که کار خوبی انجام می دهد. اگر سگ شما با آرامش می‌پذیرد که کودک نوپایتان مشت‌های بزرگی از خز را بگیرد، دوماپت نیش را به او هدیه دهید و روش صحیح رفتار با سگ را به کودک خود یادآوری کنید. پاداش دادن مداوم به رفتار خوب هر دوی آنها باید باعث ایجاد رابطه بهتر بین کودک نوپا و سگ شما شود.

اگر با زبان بدن غذای درمانی سگ خود در اطراف کودک نوپا خود راحت نیستید، یا اگر سگ شما غرغر کرده، قفل کرده یا او را گاز گرفته است، فورا یک مربی سگ یا متخصص رفتار حیوانات پیدا کنید. دامپزشک شما ممکن است بتواند شخص خوبی را توصیه کند. یک اشتباه رایج این است که فکر می کنید سگ یا کودک شما از این رفتار بد رشد می کند. این لزوما درست نیست و در صورت عدم بهبود آموزش می تواند منجر به موقعیت خطرناکی شود. سگ و کودک نوپا را تا زمانی که با یک متخصص مشورت نکنید از یکدیگر دور نگه دارید. یک مربی خوب سگ می تواند به شما کمک کند تا برنامه ای برای مقابله با مشکل بین سگ و کودک نوپا ارائه دهید.

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • domapet فروشگاه دماپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی