دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سگ خود را سالم نگه دارید

سگ خود را سالم نگه دارید صاحبان سگ های دلسوز می خواهند به خوبی از سگ های خود مراقبت کنند. شما سگ خود را دوست دارید و می خواهید او سالم و شاد باشد. با پیروی از برخی دستورالعمل‌های اولیه سلامت سگ، به نگه داشتن سگ خود در مسیر سلامتی کمک کنید.

مراقبت های تخصصی دامپزشکی

مراقبت های دامپزشکی با کیفیت بالا پایه و اساس سلامت کلی سگ شما را تنظیم می کند. دوماپت با پیدا کردن دامپزشکی که بتوانید به آن اعتماد کنید شروع کنید و مرتباً به آن دامپزشک مراجعه کنید. معاینات روتین سلامتی باید توسط دامپزشک شما حداقل یک بار در سال انجام شود. همه سگ ها باید واکسینه شوند و از کرم قلب پیشگیری کنند. با دامپزشک خود در مورد واکسیناسیون مناسب برای سبک زندگی سگ خود و مناسب ترین نوع پیشگیری از کرم قلب صحبت کنید. از دامپزشک خود در مورد گزینه های پیشگیری و درمان کک و مک بپرسید.

توله‌ها باید هر چند هفته یک‌بار در چند ماه اول زندگی‌شان ویزیت شوند، عمدتاً برای واکسیناسیون توله‌سگ‌ها و اطمینان از رشد آنها با سرعتی سالم. دامپزشک و کارکنان نیز می‌توانند در طی این دوره‌ها در مورد نکاتی در مورد تربیت توله‌سگ به شما کمک کنند. بازدید می کند. سگ های بالغ سالم معمولاً باید سالانه برای معاینات فیزیکی، واکسن ها و آزمایش کرم های قلبی و انگل های روده به دامپزشک مراجعه کنند. اگر سگ بالغ شما نیازهای ویژه، وضعیت سلامتی مزمن یا بیماری دیگری دارد، حتماً توصیه های دامپزشک خود را در مورد ویزیت ها و درمان های بعدی رعایت کنید.

اکثر دامپزشکان آزمایش سالانه آزمایشگاهی را برای ارزیابی عملکرد اندام ها و تعداد سلول های خونی توصیه می کنند. از آنجایی که سگ شما با سرعت بیشتری نسبت به شما پیر می شود، بسیاری از تغییرات ظریف می توانند طی یک دوره شش تا دوازده ماهه ایجاد شوند. بازدیدهای معمول به دامپزشک شما اجازه می دهد تا قبل از اینکه سلامت سگ شما از کنترل خارج شود، تغییرات را به دقت بررسی کند.

بیاموزید که چگونه با دامپزشک خود به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید و در عوض می توانید همان انتظار را داشته باشید. اگر بتوانید ارتباط خوبی با دامپزشک خود ایجاد کنید، می تواند به مزایای طولانی مدت برای شما و سگتان منجر شود.

تغذیه بهینه

تغذیه مناسب برای سالم نگه داشتن سگ ها ضروری است. رژیم غذایی مستقیماً روی پوست و کت، وزن، سطح انرژی و عملکرد دستگاه گوارش سگ شما تأثیر می گذارد. اگر مشکلی در یکی از این مناطق رخ دهد، ممکن است مربوط به رژیم غذایی نامناسب باشد.

یک غذای سگ باکیفیت ساخته شده توسط یک شرکت معتبر را انتخاب کنید یا از دامپزشک خود در مورد رژیم های غذایی کامل و متعادل خانگی سوال کنید. هنگامی که یک رژیم غذایی را انتخاب کردید، مراقب واکنش سگ خود به آن در چهار تا هشت هفته آینده باشید.  اگر پاسخ سگ شما به رژیم غذایی ضعیف است، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به دنبال غذاهای دیگر باشید. تغییر ناگهانی در غذای سگ می تواند باعث اسهال یا حتی استفراغ شود، بنابراین به تدریج آن را تغییر دهید مگر اینکه دامپزشک شما دستور دیگری بدهد.

تغذیه مناسب برای سالم نگه داشتن سگ ها ضروری است. رژیم غذایی مستقیماً روی پوست و کت، وزن، سطح انرژی و عملکرد دستگاه گوارش سگ شما تأثیر می گذارد. اگر مشکلی در یکی از این مناطق رخ دهد، ممکن است مربوط به رژیم غذایی نامناسب باشد.

یک غذای سگ باکیفیت ساخته شده توسط یک شرکت معتبر را انتخاب کنید یا از دامپزشک خود در مورد رژیم های غذایی کامل و متعادل خانگی سوال کنید. هنگامی که یک رژیم غذایی را انتخاب کردید، مراقب واکنش سگ خود به آن در چهار تا هشت هفته آینده باشید.

نظافت منظم

نظافت فقط برای سگ های نمایشی یا سگ های "فانتزی" نیست. همه سگ ها به درجاتی از نگهداری فیزیکی اولیه نیاز دارند. به طور کلی، نیازهای نظافت سگ شما بر اساس نژاد او خواهد بود. با این حال، سگ شما ممکن است به دلیل شرایط سلامتی مانند آلرژی نیازهای خاصی داشته باشد.

سگ معمولی از کوتاه کردن ناخن و حمام ماهانه سود می برد. برای سگ های مو کوتاه، هر هفته یا دو هفته کت را برس بکشید. سگ های مو بلند باید روزانه مسواک زده شوند. سگ هایی که موهایشان به طور مداوم در حال رشد است ممکن است هر چهار تا شش هفته یکبار نیاز به کوتاه کردن مو داشته باشند.

هنگامی که نیازهای نظافت سگ خود را تعیین کردید، تصمیم بگیرید که آیا خودتان این کار را انجام خواهید داد یا نیاز به استخدام یک متخصص دارید. در هر صورت، جلسات نظافت سگ خود را به طور منظم برنامه ریزی کنید.

مراقب علائم هشدار باشید

از آنجا که سگ های ما نمی توانند با ما با کلمات صحبت کنند، ما باید به نشانه هایی که آنها به ما می دهند تکیه کنیم. غذای سگ شما ممکن است علائم مختلفی را نشان دهد که نشان دهنده یک مشکل سلامتی است. درست مانند شما، سگ شما نیز می تواند به بیماری خفیفی مبتلا شود که خود به خود برطرف می شود، بنابراین همه علائم دلیلی برای هشدار نیستند.

بسیاری از سگ ها به طور غریزی سعی می کنند علائم بیماری جدی را پنهان کنند. یاد بگیرید قبل از اینکه بیماری از کنترل خارج شود، مراقب چه چیزی باشید و چگونه به درستی عمل کنید. اگر سگ شما علائم بیماری را نشان می دهد، فوراً با دامپزشک خود تماس بگیرید.

  • domapet فروشگاه دماپت