دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

نکات و سوالات سریع سلامتی برای فرزندخواندگی سگ و توله سگ

نکات و سوالات سریع سلامتی برای فرزندخواندگی سگ و توله سگ استقبال از یک دوست فروش اینترنتی غذای سگ جدید در خانه خود یک امتیاز شگفت انگیز است. اگرچه تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که خانه‌ای دوست‌داشتنی به یک توله سگ شایسته بدهیم، اما در طول فرآیند جستجو باید چند نکته را در نظر گرفت. شما می‌خواهید که عضو جدید خانواده پشمالوی شما برای سال‌های آینده در اطراف باشد، و این امر اطمینان از سلامت او را در زمان فرزندخواندگی بسیار مهم می‌کند. پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

در این مقاله ما در مورد سوالاتی که باید هنگام پذیرش یک توله سگ یا سگ بپرسید بحث خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم بهترین تصمیم را در مورد دوست پشمالوی آینده خود بگیرید!

هنگام پذیرش توله سگ یا سگ چه چیزهایی باید بدانید؟

هنگامی که به دنبال یک دوست سگ جدید برای آوردن به خانه خود هستید، به راحتی می توانید در چهره های زیبا و دم های تکان دهنده ای که ممکن است ملاقات کنید، غرق شوید. ممکن است عاشق هر توله سگی شوید که از مسیر شما عبور می کند، اما مهم است که در طول جستجوی خود چند نکته را در ذهن داشته باشید.

بنابراین اغلب، صاحبان حیوانات خانگی جدید، توله‌های خود را به خانه می‌آورند تا بلافاصله پس از آن شرایط پزشکی دم‌آوری را کشف کنند. با رشد پرورش دهندگان غیرمسئول، مهم تر از همیشه است که مطمئن شوید توله سگ شما از پرورش دهنده ای است که بهترین علاقه او را در دل دارد. این در مورد سگ هایی که به عنوان بزرگسال به فرزندی پذیرفته می شوند نیز صدق می کند، زیرا هرگز نمی خواهید زمان شما با یک دوست پشمالوی جدید محدود شود.

بهترین راه برای اطمینان از سلامت و خوشبختی توله جدیدتان، پرسیدن چند سوال مهم است. برای اطمینان از اینکه برای جستجوی آینده خود آماده هستید، بیایید لیست سوالاتی را که باید آماده می کردید بحث کنیم!

پذیرش یا خرید یک توله سگ

اگر در حال پذیرش یا خرید یک توله سگ از یک پرورش دهنده هستید، مجموعه سوالات خاصی وجود دارد که باید آماده بپرسید. فروش اینترنتی غذای سگ درک اینکه توله سگ شما از کجا می آید برای اطمینان از آینده ای سالم ضروری است و شما را از آوردن یک توله سگ بالقوه بیمار به خانه خود نجات می دهد. برای کمک به شما در مانور سفر خود، بیایید چک لیست توله سگ خود را در زیر مورد بحث قرار دهیم.

پرورش دهنده معتبر است

اگر علاقه مند به خرید یک توله سگ از یک پرورش دهنده هستید، به شما توصیه می کنیم ابتدا کمی تحقیق کنید. اکثر پرورش دهندگان معتبر در سراسر جامعه خود به داشتن توله های سالم و شاد شهرت دارند و اغلب لیستی از مشتریان راضی دارند. شما می توانید با انجام یک جستجوی آنلاین سریع، صحبت با دامپزشک خود، صحبت با لانه های محلی و حتی مراجعه به انجمن های محله، این موضوع را مرور کنید.

توله سگ ها سالم به نظر می رسند

هنگامی که در خانه پرورش دهنده هستید و برای انتخاب توله سگ خود آماده شدید، پیشنهاد می کنیم به تمام توله ها و حیوانات اطراف خود نگاه کنید. آیا آنها سالم به نظر می رسند؟ آیا آنها پر انرژی هستند؟ آیا وزن مناسبی دارند؟ آیا ترشحات بینی یا چشمی دارند؟ آیا کت آنها سالم به نظر می رسد؟ اگر در مورد هر یک از این ارزیابی ها تردید دارید، ممکن است این پرورش دهنده مناسب برای شما نباشد.

والدین سالم به نظر می رسند

این یک ترفند شناخته شده برای پرورش دهندگان است که والدین را در صورتی که سالم یا در حد مناسب نیستند پنهان کنند. به همین دلیل، مهم است که همیشه اصرار داشته باشید که قبل از آوردن یک توله سگ به خانه، والدین را ببینید. این نه تنها می تواند به شما ایده ای درباره ظاهر توله فروش اینترنتی غذای سگ شما در بزرگسالی بدهد، بلکه می تواند اطمینان حاصل کند که در حین تولید مثل از او به درستی مراقبت می شود.

چقدر جامعه پذیری انجام شده است

سوال مهم دیگری که باید پرسید این است که آیا آنها اجتماعی شده اند یا خیر. در حالی که یک توله سگ ممکن است تا زمانی که به طور کامل واکسینه نشده است نتواند در انظار عمومی بیرون برود، باید بتواند با دیگر توله سگ های واکسینه شده یا بزرگسالان در خانه معاشرت کند. این همچنین می تواند به شما این فرصت را بدهد که در مورد خلق و خوی آنها و آنچه آنها در مورد شخصیت توله سگ شما توجه کرده اند سؤال کنید.

تاریخچه سلامت سگ

یکی از مهمترین بخش های خرید توله سگ، جمع آوری پرونده پزشکی دقیق از پرورش دهنده است. هنگام پذیرش یک توله سگ، آنها باید مدارک پزشکی را به همراه داشته باشند که والدین آنها را از هرگونه بیماری پاک کند، توله سگ را از هر گونه بیماری یا شرایطی پاک کند، و فهرست دقیقی از هر گونه دارو یا واکسیناسیون دریافت شده را ارائه دهد. اگر آنها قادر به ارائه این اسناد به شما نیستند، ممکن است بهترین گزینه نباشد.

پذیرش یک سگ بالغ

پذیرش یک سگ بالغ ممکن است فرآیندی متفاوت از خرید یک توله سگ باشد، نکات و سوالات سریع سلامتی برای فرزندخواندگی سگ و توله سگ اما هنوز هم با مسئولیت همراه است. برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین سگ را برای خود پیدا کنید، بیایید چک لیست خود را برای پذیرش یک سگ بالغ بحث کنیم.

پیشینه آنها

هنگام پذیرش یک سگ بالغ، مهم است که تا آنجا که ممکن است درباره گذشته آنها بدانید. این نه تنها می تواند به شما در درک بهتر توله سگ جدید خود در آینده کمک کند، بلکه می تواند به شما کمک کند بهترین خانه ممکن را برای آنها ایجاد کنید.

ما از شما می‌خواهیم وقتی صحبت از درک بهتر گذشته آنها می‌شود، تا حد امکان سؤال بپرسید. این ممکن است شامل پرسیدن در مورد والدینشان، چرایی بازگرداندن آنها به خانه، سؤال در مورد شرایط قبلی که باید از آن آگاه باشید و موارد دیگر باشد.

در حالی که این سؤالات مختص سرپناه هستند، می‌توانند متناسب با هر موقعیتی تنظیم شوند. اگر سگ بالغی را از صاحبی که دیگر نمی تواند از او مراقبت کند به فرزندی قبول می کنید، همیشه می توانید یک سری از این سوالات را نیز بپرسید. هرچه بیشتر در مورد گذشته فروش اینترنتی غذای سگ بدانید، شانس بیشتری برای داشتن آینده ای شاد با هم خواهید داشت.

سلامتی آنها

اگرچه ممکن است وقتی سگ را به عنوان بزرگسال به فرزندی قبول می‌کنید، همه چیز را در مورد گذشته آن‌ها ندانید، مطمئناً می‌توانید با پرسیدن چند سؤال آرامش خاطر داشته باشید. مهم نیست که کجا سگ بالغ خود را به فرزندی قبول می کنید، همیشه باید مدارکی مبنی بر موارد زیر دریافت کنید:

  • شواهد بررسی سلامت اخیر توسط دامپزشک
  • اثبات تمام واکسن هایی که دریافت کرده اند
  • اثبات تمام داروهای کرم زدایی که دریافت کرده اند
  • کلیه مدارک ریزتراشه و نحوه ثبت آنها به نام شما
  • مدارک پزشکی مربوط به هر بیماری یا بیماری قبلی
  • شخصیت / خلق و خوی آنها

درک شخصیت سگ هنگام استقبال از آنها در خانواده مهم است. این نه تنها برای حفظ امنیت خانواده شما ضروری است، بلکه برای ارائه راحتی سگ جدید شما نیز ضروری است. بهتر است در مورد هر محرکی که باید از آن آگاه باشید، نحوه معاشرت آنها با حیوانات خانگی دیگر، نحوه معاشرت آنها با انسان های دیگر، اگر در هر موقعیتی اضطراب یا استرس را تجربه می کنند و اطلاعات مفید دیگری در مورد خلق و خوی خود بپرسید.

آنها چه غذایی می خورند؟

آخرین چیزی که همیشه باید تأیید کنید، غذایی است که آنها می خورند. این به سگ شما کمک می‌کند تا راحت‌تر به زندگی روزمره در خانه منتقل شود و همچنین از ناراحتی معده ناشی از تغییر ناگهانی رژیم غذایی جلوگیری کند. همچنین باید در مورد خوراکی هایی که به نظر می رسد از آنها لذت می برند و همچنین اسباب بازی های مورد علاقه آنها بپرسید.

  • ۰۲/۰۹/۱۳
  • domapet فروشگاه دماپت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی