دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

دوماپت - فروشگاه غذایی حیوانات خانگی

فروش ویژه انواع محصولات غذایی برند داخلی و خارجی سگ و گربه

  • ۰
  • ۰

انواع درمان سگ

انواع درمان سگ

خرید رویال کنین گربه

انواع درمان سگ ما دوست داریم به سگ‌هایمان غذا بدهیم، چه پاداشی در حین آموزش، چه برای رفتار خوب عمومی یا صرفاً بدون دلیل. انتخاب انواع خوراکی مناسب می تواند به سلامت و شادی سگ ما کمک کند. درمان ها می توانند یک رژیم غذایی سالم را تقویت کنند و هرگز نباید بیش از 10 درصد از غذای مصرفی روزانه سگ را تشکیل دهند. در مورد انواع خوراکی های موجود برای سگ بیاموزید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای سگ شما بهترین است.

غذاهای ترد

خرید رویال کنین گربه

غذاهای سفت و ترد که گاهی اوقات بیسکویت سگ نامیده می شود، در طعم ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است. اندازه غذا باید متناسب با اندازه سگ شما باشد. مارکی را انتخاب کنید که مطابق با استانداردهای غذاهای سگ با کیفیت بالا باشد. خوراکی‌های ترد سگ، پاداش‌های روزانه بسیار خوبی برای سگ شما به همراه دارد.

غذای سگ

خرید رویال کنین گربه

خوراکی های نرم و جویدنی نیز در طعم ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است. این خوراکی ها به دلیل طعم مطبوع و بافت نرمشان در حین تمرین بسیار مفید هستند. در طول تمرین از سایزهای کوچک برای رضایت فوری استفاده کنید. اگر سگ شما می تواند غذا را سریع بخورد، پیام پاداش بودن آن واضح است. مارک های خوراکی سگ را انتخاب کنید که استانداردهای مشابه غذاهای سگ با کیفیت بالا را دارد.

غذاهای یخ زده و تند

خرید رویال کنین گربه

خوراکی‌های یخ‌زده و تند شده، وقتی مخصوص سگ‌ها ساخته می‌شوند، لقمه‌ای خوشمزه شبیه به غذای انسان ارائه می‌کنند. این خوراکی‌ها معمولاً در اشکال مختلف مانند گوشت، جگر، مرغ و غذاهای دریایی موجود هستند. بسیاری از صاحبان سگ این خوراکی ها را برای استفاده در هنگام آموزش به دلیل طعم مطلوبشان بسیار مؤثر می دانند.

مطمئن شوید که منبع خوبی برای خوراکی‌های تند، مانند یک شرکت معتبر آمریکایی، پیدا کنید. یا، می‌توانید با دستگاه آب‌گیری غذا برای سگتان خوراکی گوشتی درست کنید.

استیک های دندانپزشکی سگ

خرید رویال کنین گربه

جویدن های دندان و خوراکی های استخوان مانند از استخوان حیوانات ساخته نمی شوند. برخی از آنها از نشاسته ذرت یا سایر مواد قابل هضم ساخته می شوند. به دلیل میزان جویدن مورد نیاز برای مصرف این خوراکی ها، برخی از متخصصان معتقدند که آنها سلامت دندان را ارتقا می دهند. اگرچه این خوراکی‌ها از استخوان‌های واقعی ایمن‌تر هستند، اما در صورت «بلعیدن» می‌توانند باعث انسداد دستگاه گوارش شوند. علاوه بر این، اگر درمان خیلی سخت باشد، می تواند باعث شکستگی دندان یا آسیب های دهانی شود. همیشه جویدن سایز مناسب را برای سگ خود انتخاب کنید. جویدنی را انتخاب نکنید که اگر آن را به زانوی خود بکوبید دردناک است - این بدان معناست که برای دندان سگ شما خیلی سخت است. هنگام مصرف هر نوع جویدنی مطمئن شوید که سگ شما تحت نظارت است.

استخوان و سم حیوانات

خرید رویال کنین گربه

استخوان و سم حیوانات به طور کلی نباید به سگ داده شود. اینها می توانند باعث خرد شدن یا شکستن دندان ها و همچنین سوراخ شدن یا انسداد دستگاه گوارش شوند. استخوان ها و سم ها می توانند برای همه انواع سگ ها بسیار مضر باشند، اما خطرناک ترین آنها استخوان های پخته شده و هر نوع استخوان مرغ (پخته یا خام) است. این در مورد شاخ گوزن نیز صدق می کند - آنها به سادگی برای ایمن بودن بسیار سخت هستند. به جای آن جویدن های دندانی و جایگزین های استخوانی مورد تایید دامپزشک را به سگ خود پیشنهاد دهید.

استخوان پوست خام سگ

خرید رویال کنین گربه

پوست خام معمولاً برای سگ ها توصیه نمی شود، مگر اینکه به طور خاص برای هضم درمان شود. پوست خام که از پوست حیوانات ساخته شده و اغلب با مواد شیمیایی مختلف درمان می شود، گاهی اوقات می تواند باعث انسداد دستگاه گوارش یا سایر عوارض شود. سعی کنید دوماپت به جای آن از "استخوان" مبتنی بر نشاسته ذرت یا جویدن دندان استفاده کنید. برخی از انواع پوست خام مخصوصاً توسط دامپزشکان ساخته شده اند تا قابل هضم و برای دندان مفید باشند. از دامپزشک خود در مورد این گزینه ها بپرسید.

رویای سگ - یک جفت گوش خوک

خرید رویال کنین گربه

این ها که از گوش خوک ساخته شده اند، خوراکی های خوشمزه و در عین حال چرب برای سگ شما هستند. آنها همچنین می توانند با مواد شیمیایی پردازش شوند و گاهی اوقات آلودگی باکتریایی دارند که هر دوی آنها می توانند ناامن تلقی شوند. باید از گوش خوک، به ویژه در سگ هایی که در معرض خطر چاقی هستند، اجتناب شود. اگر می توانید منبعی از گوش خوک بیابید که بیش از حد با مواد شیمیایی درمان نشده است، به دلیل محتوای چربی بالا، باید آنها را به حداقل برسانید.

غذای تازه و سالم روی سفید
خرید رویال کنین گربه

دادن غذای انسان به سگ بسته به نوع غذا می تواند خوب یا بد باشد. غذاهایی که باید از آنها پرهیز کرد شامل پنیر، هات داگ، کراکر، کلوچه و سایر «تقاطی های سفره» است، اما محدود به آنها نمی شود. غذاهای تازه مانند هویج، سیب، گوشت بدون چربی، مرغ یا غذاهای دریایی در واقع می توانند برای سگ شما مفید باشند.

غذاهای تهیه شده از غذاهای انسانی نباید حاوی هیچ گونه چاشنی یا سس باشد. هرگز به سگ خود انگور، کشمش یا پیاز ندهید زیرا این مواد غذایی سمی هستند. سیر نیز می تواند خطرناک باشد. قبل از دادن آن به سگ خود، در مورد ایمنی تمام مواد غذایی انسان با دامپزشک خود مشورت کنید.

بیسکویت سگ خانگی در سینی پخت
خرید رویال کنین گربه

خوراکی‌هایی برای سگ‌هایی که رژیم‌های غذایی خاص دارند، گاهی توسط همان شرکت غذایی تولید می‌شود که رژیم غذایی خاص را تولید می‌کند. اگر نه، از دامپزشک خود بپرسید که آیا جایگزین مناسبی وجود دارد یا خیر. شما همچنین می توانید غذای خانگی سگ را با مواد مجاز یا حتی از نسخه کنسرو شده رژیم غذایی حیوان خانگی خود درست کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی